Kommentarer:

1 Zmultron:

Men Guuuud vad du har bloggat under tiden jag var på gymet då ;) hihi..men bäst att passa på som du sa. Fnissar här när jag tänker mig dig halkandes omkring med massa pepsipant och en toasits i handen, kanske inte rätt dag för en spontanragg sådär om man möter en hunk ;)

2 Zmultron:

stjäl serien av dig! sååå rätt liksom...jag tänker inte på diet främst, utan annat haha...men även diet...

3 Susanne:

Zmultron - Ja ibland är jag snabb... *L* Å denna blogg.se ligger jue nere stup i kvarten... *suck* Jag gick i strejk oxå! Det spöregnar ute så jag bara kände att näää orka lixom... Tar det i morgon istället... Då måste jag för det är sista dan för öppet köp... Förhoppningvis är hunkarna ute då oxå... Kanske kan hjälpa mig att bära... ;)

4 Susanne:

Zmultron - Knyck på du bara... *L* Du tänkte ätandet åt andra hållet kanske... Hur ska det gå här när jag inte går å handlar då... *hmm*

Kommentera här: