Odlar majs. . .

                 image2002

Lika bra det för det var fortfarande slut i affären... Gapar tomt på mycket i hyllorna nu... Folk måste ha svullat i massor under jul & nyår... Vi pratade på det på gymet jag å Bella (hon jobbar i repan)... Å vet ni vad hon säger?! *L* Vem vill inte ha en kropp som dig... Jag blev helt paff! Har inte tänkt på den som nåt speciell lixom... Utan det är väl mer att man muttrar efter allt som är trasigt med den... Så jag blev väldigt glad... 

                                            

Fyndade på rean i alla fall... En Playboy-handduk för halva priset... Å en kanin-almanacka... *S* Nu ska jag hålla reda på dessa dagar är det meningen... Dom små sötingarna lär jag jue kika på då å då... Äggskiljaren var slut på Åhléns... Det var jue den som jag skulle shoppa... Blev tjötandes med Eva i kassan en bra stund där så jag glömde å kolla efter den nån annanstans (jag har även jobbat på Åhléns i mina dar)... På Hemköp fick jag med mig denna burken hem... Gratis... *L* Man har jue jobbat på det stället oxå... ;)

Kommentarer:

1 Ebba:

Attans att den var slut! Här finns det nog gått om sådana kvar skulle jag tro. ;D Nog bara jag som är tokig och vill skilja på äggvitor och gulor och behöver lite extra hjälp med det. ;)

2 Susanne:

Ebba - Ja men dom ska få hem igen... *L* Lite dåligt med leveranser nu med alla helger... Men hon trodde till veckan... Så då ska jag kika in igen... Jag behöver jue oxå lite extra hjälp med den där delningen! ;)

3 Michaela:

Fiffig idé, är det bara en trollformel ........o vips så blir det popcorn istället......eller.........

Ha de bäst

4 Susanne:

Michaela - ja alla sätt är jue bra utom dom dåliga sägs det jue... *S* Bara jag vattnar den så poppar det nog upp nya skott! ;)

Kommentera här: