Om jag får bestämma. . .

                                 image2078

Har suttit och plitat ner ett brev till AFA Försäkringar... Får jue ersättning från dom för mina läkarbesök och min medicin... Inte hela summan dock men en del av den i alla fall... Och alla bäckar små ni vet... *L* Ska ta tag i detta med min doktor igen nu oxå... Så jag får komma till Smärtkliniken någon gång... Tänkte att det var jue ingen idé under jul och nyår för då händer nada ändå lixom... :(

Nu försöker jag även att skriva OCH istället för Å! :D Vi får väl se hur det går med det... ;) Natti Natti! ♥

Kommentarer:

1 Bille /Mjölksyra:

NattiNatti!!

2 Starlet:

God morgon!! :)

3 Carina:

Godmorgon, det är tisdag = tvättdag hihi

4 Jossan:

Pappersjobb är alltid tråkigt att måsta göra...
Godmorgon på dig förresten, hoppas du får en kanon dag. Här snöar det och det kändes som om de var jag som plogade gatorna i morse=)

5 Freddan:

Kolla den ruggiga ryggen och inte på min rumpa:)
Inte så ryggig än kanske men med lite deff(3 kilo) så kanske musklerna syns haha!
Ha en fin dag!
Freddan

6 Daria:

vad har du för problem?

7 Bille /Mjölksyra:

...och God Morgon!
:-)

8 Susanne:

Susanne - Får nog lov att säga god förmiddag nu... :)

9 Susanne:

Starlet - Uuuh du var uppe å klampade med mina grannar du... ;)

10 Susanne:

Carina - Jag har gått å blivit en rebell... *S* Vägra tvätta på tisdag! ;)

11 Susanne:

Jossan - Ja det är gott när det är gjort dock... Å ännu godare när pengarna trillar in... *L* Här kommer det inte ner nåt från himlen just nu men är väldigt grått... Snön smälter så det är stora insjöar med vatten... Kan du komma å ploga undan lite?! ;)

12 Susanne:

Freddan - Jag spanade jue in heeela paketet... ;)
Mina muckler är gömda under lite vinterhull nu oxå... *L* Jag väger nästa 48 kg nu... Det du! Ha en bra dag du med vännen!

13 Susanne:

Bille/Mjölksyra - Men är du vaken?! ;)

Kommentera här: