Överlycklig!!!

                  image2339

Ni trodde väl inte att jag kunde låta bli att shoppa idag heller väl... *S* Var in på Budo & Fitness och provade träningsbyxor för glatta livet... Patric retades med mig och poängterade flera gånger att du får bara prova dom... Han hade nämligen ett par cammobyxor hemma men dom var undanlagda till en tjej... Dom var jue som sagt var för stora i midjan... Kunde nog få ner en och en halv mig där... :S Men då ville jag prova dom röda mysbyxorna... Liiite stora är dom men dom hänger jue kvar på mig... *L* Plus att jag ska ha dom hemma att mysa i som sagt var... Jättesköna! Sen kom han med ett par byxor till och sa prova dom här ska du se... Å dom passade!!! *jiihoo* Jag vart hur glad som helst och talade om för han att han hade gjort min dag... Sken ikapp med solen lixom... :D nu kan jag slänga mina gamla trasiga som inte är hela mellan hålen en gång...

                                                       

Det blev även att jag köpte jumpern på Åhléns... *L* Men fick ta medium för att få plats med axlarna plus att det annars vart så trångt åt armarna... Nu blev den jue lite för lång tycker jag men jag behöver nytt så det får gå... Köpte även med mig LdB´s nya ansiktsvatten... Luktar jättegott! :P Sen skyndade jag mig hem så att det inte blev en mobiltelefon oxå... ;)

Kommentarer:

1 Jesper:

men är inte rosa för tjejigt? "ironi" :P

2 Susanne:

Jesper - Ja men jag är jue tjej jag jue... ;)

3 Jossan:

De röda super mysiga=) Bra att de svarta passade, de är jätte snygga, sitter bra på de flesta över baken=) Läckra men diskret detaljer.

4 Susanne:

Jossan - Har dom röda på mig nu... *L* Tog ur snodden bara... Tycker om detaljerna på dom svarta plus att det är låga fickor på dom... Å dom satt som du säger bra över baken... :D

5 Ing-Marie:

Visst blir man lycklig när man får shoppa loss riktigt.

6 Susanne:

Ing-Marie - Jaaa särskilt när jag äntligen fick tag i träningsbyxor som inte är för stora! *L* Tror att jag haft mina i snart tre år... :S

7 Hon med klackarna:

Metro överlämnat t Cia innan boxen idag. Men jag hittade aldrig artikeln i pappersupplagan.. Jag tror inte att hon hittade den heller. Men försöker att hålla ögonen öppna om den kommer i efterhand!
Va du ä duktig som lyfter skrot i gymmet så mycket!;o)

8 Kerstin:

Så snyggt! Prexis din stil oxå, ju.

9 Susanne:

Hon med klackarna - Ah vad snällt av dig! Den kanske bara är med i nätupplagan då... Då behöver hon jue inte vara orolig för feltryck på adressen i alla fall... *L* Jag tänkte att jag skulle bli stooor å staaark... ;)

10 Susanne:

Kerstin - Jag kan gå i träningskläder 24/7... *S* Dom svarta byxorna kommer att bli mina favvisar!

11 Cia:

Camouflagebyxor???... Fanns inga fler alltså?
//Cia

12 Susanne:

Cia - Inte i storlek small... Såg det låg fler i en kartong men vet inte om det var dam eller herr... Men det är bara att be han så tar han hem... Dom är skitsnygga! :)

13 Ronja:

Jag beställde sådana fast i svart (de som du har i rött). Och en vit matchande luvjacka

14 Susanne:

Ronja - Jag skulle oxå vilja ha hoodien men pengarna räcker jue inte till... :(

15 BiLLe /Mjölksyra:

Shoppa är KUUL! Mycket fint du kom hem med!!

Blev sugen LdB´s ansiktsvatten också!!

16 Emma:

Ja de där båda byxorna var skitsnygga! Har också provat de svarta men har inte riktigt slagit till ännu. Köpte två par nike byxor förra veckan så! =/ Hmm måste ju hålla ihop ekonomin också, vilket inte är det lättaste när alla sportmärken kommer med nya kollektioner ;D

17 Ronja:

Och du som inte ens kom hem med en ny mobil häromdagen, det gjorde ju jag... =/ Nåja, Februari är en kort månad... =P

18 Susanne:

BiLLe/Mjölksyra - Ja idag var min lycka gjord... *L* Äntligen ett par nya träningsbyxor! Ldb´s priser är jue helt överkomliga oxå... Ska köpa resten i serien när min rabattkupong börjar gälla... :P

19 Susanne:

Emma - Nike har oxå fina träningsbyxor... Dom jag hade innan nu var i det märket... Gillar att träna i svarta byxor... *L* Men jumprarna kan det få vara färg på... Kommer jue så mycket fint nu så det är svårt att låta bli att shoppa... :D

20 Susanne:

Ronja - Ja det gäller att sprida ut kostnaderna på olika månader... *L* Köpte du möjligtvis den rosa mobilen med tillhörande rosa väska som är i fönstret på Expert?! ;)

21 Ronja:

Jag sprider ut kostnaderna... Tecknade ett abonnemang hos Telia och betalar månadsavgift för telefonen och Teilas tjänster. Cia var faktiskt där samtidigt =). Den var rosa, men ingen väska till... En Sony Ericsson Z310i fick jag med mig hem. Var det den du såg?

22 Susanne:

Ronja - Jag med tänkte jag å det är jue inte långt kvar till februari nu... *L* Jag har oxå Telia så jag tänkte bara byta upp mig lite... Det var en Sony Ericsson... Men nu har jag glömt vad det var för siffror... *hmm* tror det var i 500-serien dock...

23 Ebba:

Skitsnygga kläder!! =)

24 Susanne:

Ebba - Har dom svarta på mig nu... *L* Måste jue vara träningsklädd när jag ska lyfta möbler... ;)

25 Carina:

Oj oj vad snyggt, dom röda har ju jag i svart, jättesköna, funderar på ett par till, var ju inte så dyra, får se vad som blir över *L*

26 Susanne:

Carina - Visst är dom sköna! Köpte dom fast dom är lite för stora... *L* Helt underbart med dom svarta oxå... Äntligen nya träningsbyxor! Passa på medans det är halva priset på dom... Jag fick jue 15% oxå jag... ;)

Kommentera här: