Så här ser min toasits ut nu. . .

   image2108

Fin va?! *L* Tog mig en tur nere på stan efter det att jag hade lämnat tebax toa-sitsen... Letade jue efter en äggskiljare men tyvärr slut överallt... :( Kom ut med detta från Indiska istället... Fanns så mycket mer fint jag ville ha men orkade inte bära hem allt... Det får bli en vända till... Skulle jue ha med mig mat hem oxå... Som råkade bli två kassar... *puh* Var även in till Patric på Budo & Fitness å fick mig lite energi (en bars) å vilade armarna... Å så gluttade vi i Better Bodies nya katalog... Gissa vem som vill ha cammobyxorna?! :P

Här ska det ligga en bild på dom bara blogg.se låter mig lägga in kort... *suck* Fel igen... Å ändå har dom uppgraderat servrarna står det... *hmm*

Kommentarer:

1 Ulrika:

Åhå - hur stor är Buddhan?

J gillar ju Asien och har letat efter en bra men inte hittat ngn. Och jag vill gärna ha något snyggt och någorlunda diskret. Så där så det passerar som inredningsdetalj och inte altare typ. Jag är ju kristen liksom. ;)

Kram!

2 Susanne:

Ulrika - Den är 15 centimeter hög... :)

Jag gillar jue Buddha-figuren så jag har jue en del sånt hemma... Som tavlor å så oxå... Fick syn på denna och ljuslyktan i skyltfönstret... Var bara meningen att jag skulle handla mat... ;)

Kram!!!

3 Ebba:

Åh, snygga grejor!! :)

4 Susanne:

Ebba - Jag föll direkt... *L* Vaniljvärmeljus där i nu... *snosar*

5 Rebecca:

Vadå, grejer på toasitsen? Fattar ej..

6 Carina:

Ja ibland blir ju allting så fel o roligt, men du ska ju ut imorgon igen, du har ju paket å hämta, mer motion hihi

7 Susanne:

Rebecca - Jag lämnade tebax en toasits jag fick i julklapp... Å för pengarna jag fick tebax för den köpte jag dessa grejer... :)

8 Susanne:

Carina - Då må tro folk log när jag kånkade på den där sitsen... *S* En gubbe sa till å med att det där ser tungt ut det där... I morgon blir det pakethämtning & panta alla kassar med burkar å flaskor (så jag kommer in i garderoben igen) & träna! :P

9 Solin:

snyggt

10 Susanne:

Solin - Tack! Kul med nytt... :)

11 Sarah:

i love it=)

12 Susanne:

Sarah - Me too! Vi har jue samma smak i detta... :)

13 Mats:

Snygg toasits! Måste göra ont att sätta sig på den dock..! ;)

14 Michaela:

Du har det bra du som håller standardstorlek.............en annan får leta bland pygméstorlekarna.............Kram/M

15 Susanne:

Mats - Ja man lär nog få eld i baken! *S*

16 Susanne:

Michaela - Jag hör jue till pygmégänget jag med vet du väl... *L* Drunknar jue i storlek small tyvärr... :( Hade dom XS hade det nog funkat kanske... eller XXS... ;) Kraaam!

17 Bille /Mjölksyra:

fint du har handlat!!
jag älskar Indiska!!! alltid massor med fina grejjer! Vill ha ALLT!

18 Susanne:

Bille/Mjölksyra - Nu tycker vi jue lika igen! *L* Jag var som ett barn i godisaffären idag... En massa nytt som kommit in... Blir nog en tur efter gymet i morgon oxå...

19 SUSANNE:

Så fina! Hade passat fint på vårat altare, så håll hårt i dem när jag kommer!

20 Susanne:

SUSANNE - Bäst att jag tränar lite mer då... *L* För vad jag hört så är du jue starkare än mig... ;)

Kommentera här: