SÄSONGSPREMIÄR: Du är vad du äter. . .

Svenskt livsstilsprogram från 2008. Jenny och Jessica är bästa vänner och delar allt. De träffas hela tiden, bor grannar och sedan två år driver de en blomsterbutik tillsammans och det är där de tillbringar den största delen av sin tid. Jenny och Jessica äter enorma mängder fet och onyttig mat, och båda lider idag av extrem fetma enligt BMI. Trots att de mår sämre och sämre kan de inte ta sig ur den onda cykeln. Jessica vågar inte ens handla sin snabbmat själv, utan skickar Jenny. Allt för att dölja vad hon äter för omvärlden. I Du är vad du äter tvingas de att se sanningen i vitögat, och att stå för sina val. Med en strikt diet, magdans, vattengymnastik och tuffa morgonpromenader vill kostexperten Anna Skipper få dem i form igen. De kanske inte kommer att flyga fram, men de kommer förhoppningsvis att få ett rikare och friskare liv. 

  image2352

Klockan 20,00 på TV3... Nu måste jag däremot rusa! Dax för seriös shopping... :P

Kommentarer:

1 Ulrika:

Hahaha - jag hann precis skriva min förra kommentar innan jag laddade om sidan och - TADA - där har du ju Crazy-Skipper. ;)

Kram!

2 Åsa:

Hoppas på att hinna hem till det i kväll!

3 Mats:

Hon har lite konstiga sätt för folk att gå ner i vikt..

4 Jossan:

Vad ska du shoppa för skojjigt

5 Ebba:

Haha, jag ska kolla. :P Vad ska du införskaffa för något? =)

6 Susanne:

Ulrika - Samma tanke med andra ord... *L* Då vet du vart du har mig i alla fall klockan åtta... i soffan... ;)

Kram!!!

7 Susanne:

Åsa - Det brukar jue gå i repris annars... men nu står det inget om det tyvärr... :( Får hålla tummarna att du hinner! :)

8 Susanne:

Mats - Hon är jue lite speciell om man säger så... :)

9 Susanne:

Jossan - Idag blev det teve-bänken som fick följa med mig hem... *L* Vill ha bokhyllorna i den serien oxå... Men nu får jag nog hålla i plånboken ett tag...

10 Susanne:

Ebba - Det bidde en teve-bänk som står halvfärdig här... :) Men jag kan i alla fall se på teven... ;)

11 Carina:

Tycker det är kul o se de programmet o något matnyttigt kan man kanske lära sig....*hmmm*

12 Susanne:

Carina - Ja det är alltid nåt av intresse tycker jag... *L* Även om man kanske inte köper hela konceptet lixom...

Kommentera här: