Snacka om att känna sig stekt. . .

                                  image2221

Här har ni en äggstra nyhet om ni skulle vilja leka lite med maten... *L* Själv har jag lyckats med att ha prottefluff i halva köket typ... *suck* Handen fick för sig att inte lyda mig medans jag vispade... Var väl tur i oturen att jag skulle fixa mig lite energi innan jag tog tag i att städa undan allt hår här... Så nu blir det jue inte bara att dammsuga utan att skura oxå... Tror att jag vilar lite till Det okända på teven först... ;)

Kommentarer:

1 Jossan:

Blev du nöjd med håret?

2 Susanne:

Jossan - Jaaa... jätteskönt att få klippa sig å få bort det slitna... :)

3 Sarah:

haha fan va skoj!!

4 Susanne:

Sarah - Som gammal skytt tycker jag det var extra skoj! :D

5 Ebba:

Snygg bild. ;D Hur blev håret förresten? =)

6 Susanne:

Ebba - Äggformarna finns att köpa... *L* Det blev bra... gott att få bort det slitna...

7 Carina:

Jag säger då de, har man inte ngt att göra, så fixar man ju det i ett nafs hihi

8 Ing-Marie:

Inga döskallar??? :-(

9 Susanne:

Carina - Fulla golvet oxå plus min jumper... *S* Å disken som jag hade hunnit diska... Kvällen är räddad!

10 Susanne:

Ing-Marie - Det borde jag jue kunna använda min pepparkaksform till... *L* Måste testas!

11 Mrs_Oom:

hua, tänk om man skulle bli bjuden av någon på ett sånt ägg! Jag vet inte riktigt om jag skulle våga äta det då, och jag skulle nog förmodligen gå hem snabbt som ögat!! ;P Haha :D

Tack... mamma mår bättre idag och skall få komma hem! Men hon skall bli kallad igen lite senare i veckan eller nästa för att få komma till neurologen och kolla upp en massa, då dem hade fullt just nu! Men det är skönt att hon skall få komma hem iaf!:)

Kram

12 Susanne:

Mrs_Oom - Jag provade jue med en pepparkaksform som ser ut som en dödskalle... *S* Höll aldrig på att få bort äggvitan från den så det rekommenderas inte... ;)

Gott att det är bättre med henne å att hon fått komma hem igen... *L* Synd bara att dom har så mycket att göra på sjukhusen att hon inte får komma på koll på en gång... Måste vara nervöst att gå å vänta oxå...

13 Amundalma:

Great site, keep up the great work

Kommentera här: