Kommentarer:

1 ida:

hahaha :D

2 SUSANNE:

Och hur justera jag storleken????? Tror jag skall färga håret svart igen så att jag klarar av det!

3 Susanne:

ida - Lätt den var bra?! :D

4 Susanne:

SUSANNE - Det hjälper inte... *S* Jag har oxå färgat mitt svart en gång i världen...
Vet inte om det är lika på Metrobloggen som här på blogg.se... Jag kan välja olika storlekar när jag laddar upp bilden... Eller oxå ändrar jag i designen i redigera stilmall...

5 Bille /Mjölksyra:

*HAHAHA* jag känner mig då INTE träffad!!
...Joo! Men nu ska jag verkligen sluta köra till mitt gym!!
:-)

6 Kerstin:

Vi kör till gymmet... *skäms*. Fast mest är det för att Peter inte orkar nåt annat, tränar vi i Lomma går det utmärkt att cykla och det gör jag oxå om jag tränar själv.
Ja, det var värst vad vi har lika tv-smak! *tummen upp för oss*

7 Susanne:

Bille/Mjölksyra - Jag ska jue göra dig lite mer morotiverad... *L* Träna magen ska det oxå göras... ;)

8 Susanne:

Kerstin - Jag går överallt jag... Äger jue varken cykel eller bil heller i å för sig... Å så har jag nära till gymet... *L* Då ska du kanske se på Las Vegas & Californication ikväll då...

9 Jossan:

Thihi, jag brukar vara duktig å cykla till gymmet, men när det är så här mörkt och regnigt så vägrar jag=) Då blir man ju blöt, kall och irriterad, en dålig kombination när man ska vara peppad inför träningen=)
Ikväll är det tutt träning som gäller=)

10 Susanne:

Jossan - Jag går i ur å skur jag... *S* Blöt upp till knänen ibland när jag kommer in där... Men då är det bara att jobba sig varm... ;) Idag vilar jag dock från gymet... Var inget bra å köra rygg känner jag... Ondare igen nu... Trodde ont med ont kunde fördrivas... *L* Blondin vettu...

11 Bille /Mjölksyra:

ser myycket framemot att få träna magen!!

12 Susanne:

Bille/Mjölksyra - Kan allt tänka mig det jag! *S*

13 Mrs_Oom:

haha vilken klockren strip! ;D Hehehaha :D

Jo, visst är den äcklig och läskig den där filmen!! *hjälp* :D

14 Susanne:

Mrs_Oom - Ja så fort jag hittar nån med träning så åker den in här... :)

Jisses säger jag bara... *S* Hur kan man få sååå stor käft?! (ursäkta språket) :S

Kommentera här: