Strong woman. . .

    image2261

Jag var bara tvungen att googla denna donnan efter det att jag hade sett henne i programmet "I huvudet på Gynning"... Strongt gjort att orka bygga upp sig så när man på samma gång fightas mot hiv... Vet jue inte vad hon tar för mediciner dock... ;) Man gör nog allt för att överleva skulle jag tro... Men hon har då verkligen rätt namn... *L* Rebekka Armstrong... Jag tar nog till mig det där liiite extra mycket kanske eftersom jag själv åkt på mina smällar här i livet... Smällde även ner mig i soffan igen å kollade på Supernatural... Det är grejer det oxå... :P

Kommentarer:

1 Carina:

Jag är imponerad, vilken styrka den tjejen har, googlade oxå henne...

2 Jossan:

Shit vilken kropp=) Impad!! Jag man kan ju undra vilken medicin hon går på;)

3 Susanne:

Carina - Hon har till å med fått en egen amine-serie med bilder... :)

4 Susanne:

Jossan - Ja även om hon tar annan "medicin" så är det jue mycket jobb bakom... Måste vara ännu tuffare när hiv äter muskler oxå... Hon verkade dock väldigt stark... i dubbel bemärkelse... :)

Kommentera här: