Swingers. . .

               image2279

Ja nu funderar ni säkert på rubriken... *S* Men jag har döpt nissarna på gymet till det... Dom ni vet som försöker att lyfta alldeles för mycket mot vad dom egentligen klarar av... Hade jag inte redan ont i min kropp så skulle jag ha fått det idag utav att se vad dom misshandlar sina... *aj* Det svingas och slängs med hantlarna och hela kroppen... Själv så lyckades jag öka en platta idag på en axel-övning... Å ryggen är snäll med mig oxå... *L* Körde även bröst & triceps & biceps... Skojade med Kenneth (PT & domare) om att nu skulle jag jue kunna tävla snart å så spände jag biccarna... ;) *ironi gott folk*
Har jue även varit och hämtat mitt paket med riskokaren (som enligt på pappret skulle väga 10 kg!)... Lurade jue ut mamsingen med bil för att hjälpa mig... Å så vägde det typ nada... Det kunde jag jue lätt ha burit hem själv... Men nu filurar vi på att dra till IKEA i morgon... Då är risken stor att jag kan behöva bärhjälp... ;)

Kommentarer:

1 Zmultron:

Hej gumman, vad blir det för gott till riset då?

2 Susanne:

Zmultron - Det bidde en röra igen... *L* Hade i kalkon & keso & lök & curry & peppar & majs & krossade tomater & vitlök... Har jag glömt något nu tro?! *hmm*

3 Jossan:

10 KILO!? Vad var det för smarting som packat den ordern??=) Härligt att höra att du ökade en platta, det är ju kanon=)
Jag vet...alla dessa som lyfter och slänger upp vikterna, suck.. man får verkligen ont i kroppen av att bara se på...Kram på dig tjejen

4 Susanne:

Jossan - Tur att jag inte betalade frakt efter det... *S* Men tog det säkra före det osäkra å fixade skjuts... Tänkte om paketet var otympligt å bära...
Jag lyder inte min sjukgymnast längre... *L* Utan ökar när jag känner att det funkar... Man får jue lyssna på kroppen... Å kika efter så att han inte ser mig... ;) (han har sitt krypin på gymet) *kraaam*

5 Ingela:

Åh...riskokare har vi med! Toppenbra att ha! Tack för lyckönskningarna!

6 Susanne:

Ingela - Har hört av många att den ska vara jättebra... *L* Så nu slog jag till när det var bra pris! Du fixar det i morgon! *håller tummar & tår*

7 Kerstin:

IKEA? Vad blir det då för skoj? Konstigt nog var vi oftare på IKEA när vi bodde längre därifrån. Sen jag flyttade till Malmö och har det "runt hörnet" är man där max 1-2ggr om året. Knepigt.

8 Susanne:

Kerstin - Vet inte riktigt vad jag kommer att komma hem med förrutom vaniljljus å värmeljus... *L* Hoppas på att hitta en teve-bänk jag vill ha... Tallrikar till gröten... burkar till allt prottepulver... Vi fick jue hit IKEA för inte så länge sen å jag har inte varit där än... Innan var det jue Örebro som ligger 10 mil bort...

9 Rikardrebekka:

Keep up the good work.

Kommentera här: