Tar mig ton. . .

    image2168

Jag lär nog kunna sjunga snart... *S* För nu ska jag käka tonfisk igen... Har lixom fått dille på det i olika röror... Är snabbt å enkelt att göra... Plus att man kan ha ner lite av ditten å datten som finns hemma... Var jue en tur ner på stan idag och handlade... In på Hälsokosten igen för jag hade jue fått betala för mycket sist jag var in där... Niclas (PT på sats) stod i kassan idag... Det slutade med tre olika kvitton... *L* Först glömde han att ge mig rabatten... Så då köpte jag jue lite mer gojibär så han kunde dra av den därifrån... Men då glömde han mellanskillnaden... Så då köpte jag mig en bars oxå... Men multivitaminer fick jag inte köpa förrens på onsdag för då kommer det hem nån ny sort för kvinna... ;) Tur att det är någon mer som är vilsen än jag... eller så smittar det! :D Mamma ringde när jag var på väg därifrån så hon plockade upp mig å skjutsade hem mig... Hade jue med sig min dryck ni vet... :P

Kommentarer:

1 Bille /Mjölksyra:

Gojibär vill jag hemskt gärna testa!!! Hittar jag bara det på hälsokosten?? Hur smakar dom?

2 Susanne:

Bille/Mjölksyra - Nu skriver vi till varandra på samma gång... *L* Du hittar dom på Hälsokosten... Dom smakar som russin (å ser ut som russin fast röda i färgen) på nåt vis men inte lika söta... Svårt att förklara smaken...

3 Bille /Mjölksyra:

*hihi* Jag såg precis ditt svar "hemma hos mig"!
Nyfiken blir man på dom, men priset blir man lite svettig av!

4 Susanne:

Bille/Mjölksyra - Skörden slog fel så dom har blivit svindyra... :( Man får äta dom med andakt... Har bara några på gröten varje dag... :)

5 Jossan:

Verkar som killen hade lågt blodsocker.. så där brukar jag bli om det är mycket kunder och man inte hinner äta då min lilla skalman klocka ringer=)

6 Susanne:

Jossan - Det var visserligen bara han å jag i butiken... Men han hade kanske inte kunnat ta nån rast å få i sig lite bränsle till hjärnan... :)

7 SUSANNE:

Din mamma är lika go som min : )

8 Susanne:

SUSANNE - Mammor är bra att ha dom! :)

9 Carina:

Skönt och höra att det är fler än du och jag som e snurriga, vi kanske skulle bilda klubb*S*

10 Susanne:

Carina - Ja för det kan väl inte ha varit min bedårande skönhet som gjorde honom helt knäsvag... *S*

*ironi gott folk ironi* ;)

11 Carina:

Det var nog det, men förstår ditt tillägg haha, vissa har ju inte humor, eller det är söndag idag *asg*

12 Susanne:

Carina - Jag kanske får på pälsen för att jag förtydligar mig istället... *S* Fast det är tvättdag... jag menar tisdag... ;)

13 Danialmargrethe:

Good site! Good anti-spam protection of guestbook! Keep it up!

Kommentera här: