Under construction. . .

                        image2353

Ja inte bloggen då utan mitt vardagsrum... Tog mig en paus nu när kompisen åkte hem... Är det inte fina arbetshandskar jag har så säg?! *S* Jag har även bjudit på en väldigt fin middag... ;) Kan ni gissa vilken som är min tallrik?! Vet inte när jag köpte en hamburgare ute sist... Men nu när MAX har kommit till stan så måste vi jue prova det... Fast jag drack ingen Pepsi MAX till... :P

                                                     

Kommentarer:

1 BiLLe /Mjölksyra:

Hamburgare är riiiiktigt gott ibland!!!
Var den god??

2 Susanne:

BiLLe/Mjölksyra - Jag köpte kycklingburgare och den var helt okey... *L* Blir jue hungrig när man "jobbar"... :P

3 Carina:

Ingen Pepsi Max, har du förlorat förståndet *asg*, ibland e de gott med sådan mat, det blir ju inte så ofta här heller

4 Susanne:

Carina - Jag måste ha tappat det efter vägen nånstans... *S* Särskilt när jag äter sån mat... För nu är jag hungrig igen jue... :P

5 Jossan:

Klart man ska unna sig en burgare någon gång=) Speciellt vi hurtbullar;)

6 Susanne:

Jossan - Tog jue i alla fall en meny med nyckelhål på... *L* Kycklingburgare med en massa grönt till...

7 Kerstin:

MAX? mmm... förr åkte vi till MAX varje söndag och åt kvällsmat. Knäppt? Vi vet!

8 Carina:

ja man är ju absolut inte mätt länge på sån mat, risken är ju oxå att man blir sugen på annat strunt...

9 Susanne:

Kerstin - Knäppt till MAX... *hihi* Jag håller mig inte mätt värst länge på "sån" mat... Får nog bli till att mumsa på nåt till teven nu... :P

10 Susanne:

Carina - Det kan jue trigga suget efter mer onyttigt... Jag kanske skulle ta och poppa mig popcorn! ;)

11 Conradingebjorg:

Greetings from Arlington, Texas! Nice site!

Kommentera här: