Väck med pusta. . .

                          image2278

Exakt så här ska jag träna mina biccar snart... *L* Kör alltid en arm eller ett ben i taget... Man har jue en svagare och en starkare sida... Kör man med en stång till exempel så jobbar man i regel mer med den starkare sidan... I alla fall jag som har en trasig axel... Då blir det jue så mycket mer fel eller snedbelastat och man kan få mer ont... Av skadan blir man vis... ;) Eller av en värkande visdomstand kanske... Tur det finns gröt! :P

*Susanne drar iväg ut i blåsten på en promenix*

Kommentarer:

1 Kerstin:

Som jag längtar till dagens träningspass! Nu blev det ju varken träning i tisdags eller igår... Har mycket att ta igen!

2 Ulrika:

Nu e jag tillbaka. Tog ett par dagar extra hemma för J var magsjuk i USA och jag ville minimera risken att smittas. :)

Kirurgen ställde in min telefontid och flyttade den till 14/2 - kul alla-hjärtans-dag-date - bara att hoppas att man får bra besked som man är nöjd med så kan man fira med älsklingen sedan. Jag blev verkligen jättearg när jag fick veta att tiden var flyttad. Hur kan man göra så liksom - flytta tiden 3 veckor! Hoppas att det inte ger mig några problem bara. Skulle bli sur om åtgärden sköts upp bara för det...

Hoppas du har det bra! Men hörru - har du läst att om man dricker mycket cola så riskerar man att få njursten?! Stackars dina njurar då. ;)

Kram!

3 Susanne:

Kerstin - Det var skönt att komma iväg även om jag bara vilat en dag... *L* Sitter med "spagettiarmar" här nu... Se hur det går att bära hem ett paket från macken med dom... :P

4 Susanne:

Ulrika - Bara bra här... *L* Läste allt det där... Men jag dricker jue Pepsi Max... ;) Har allt haft njursten oxå för den delen... Men är nog min lever som
drar det tyngsta lasset med alla värktabletterna tänker jag... :(

Han kanske behövdes vid en operation då eller något... Dom har jue väldigt mycket att göra... Är jue som på alla andra arbetsplatser... Lite personal ska göra mångas jobb tyvärr... Vi får hoppas att det löser sig till det bästa... Du har jue i alla fall din gubbe att mysa med... *L* Då lär han väl vara piggelin i alla fall... ;)

Kraaam!!!

5 Bille /Mjölksyra:

Hoppas det blev ett skönt pass och att du inte blåste iväg!

6 Susanne:

Bille/Mjölksyra - Det gick bara bra... *L* Hade medvind hem! ;)

7 SUSANNE:

Hej tjejen! Nu är jag tillbaks igen... är totalt slut efter jobbet och träningen om dagarna. Illa när jag inte ens orkar/hinner blogga *s* Den här bilden måste jag bara få "låna" av dig!

8 Susanne:

SUSANNE - Hej vännen! Förstod allt att det var så... *L* Eller så tänkte jag att du hade satt igång med operation renovering igen... eller hormonisarna... ;) Det är bara att knycka den det vet du... Allt mitt är ditt... *kraaam*

9 Svennicoline:

nice site keep it up ok

Kommentera här: