Välj själv hur du ser ut på gymmet i år!

    image2304

Nike har via sin hemsida http://www.nike.se/ sedan en tid låtit besökande kunder själva vara med att påverka utformningen av skorna de köper.

Du börjar med en ren basmodell som du sedan gör personlig med alltifrån färgval till sömmar och kanske till och med ditt eget namn broderat på ovansidan. Vill du sedan skaffa dig en matchande träningströja och väska så är det bara att låta fantasin flöda fritt.

Hemsidan är både snygg och lättmanövererad så har du en stund över är den väl värd ett besök! Jag kanske skulle ha ett par det står ZuZiBuZ på... Kunde jue tro att jag är en skofetishist som jag tjötar om det idag... ;)

Kommentarer:

1 Kerstin:

Jag och Peter tänkte beställa vars ett par skor på nikeid.com, vi kan bara inte bestämma oss för hur skorna ska se ut... Finns för mycket att välja på!

2 Susanne:

Kerstin - Det fanns fyra olika skor att välja på på barn men dom kostar 1425 kronor! Inte jag van att hosta upp... *S* Gjorde mig ett par med namn... å så får explorer för sig att stänga ner sig... *gaaah* Nu går jag å poppar popcorn å ser på film... *L*

3 Jossan:

Gud va coooolt, men kostsamt=)

4 BiLLe /Mjölksyra:

Jag vill ha ett par där det står Bille Boutella på!!!

:-)

5 Susanne:

Jossan - Jag borde jue bli sponsrad med ett par när jag gör reklam här... ;)

6 Susanne:

BiLLe/Mjölksyra - Ja för tänk vad bra du skulle dansa loss med dom sen! :D

7 Mats:

Har varit inne och tittat innan, men tror nästan det är bäst att gå till en sportbutik om man ska ha ett par att springa i.

8 Susanne:

Mats - Ja man kan jue allid prova ut ett par där och sen göra dom personliga och beställa över nätet... :)

9 Robin:

Fan vad najs dom på bilden var!!!!

10 BiLLe /Mjölksyra:

vad var det för länk du tänkte?

11 Mats:

Du är så smart så zuzi.. :)

12 Susanne:

Robin - Ja det går jue att göra skitfräcka med sin egen logga på... :P

13 Susanne:

BiLLe/Mjölksyra - Gjorde en bild åt dig med texten "BiLLe BouteLLa" som blinkar... :D

14 Susanne:

Mats - Visst är jag! *L* Har mina ljusa stunder... ;)

15 BiLLe /Mjölksyra:

åååh!!! vad snäll du är!!! den hade jag ju velat se juu!

16 Susanne:

BiLLe/Mjölksyra - Det är om jag lägger ut den som bild här å så kopierar du den... *L* Så kan jag ta bort inlägget sen...

17 BiLLe /Mjölksyra:

ok! eller skicka till:
[email protected] om du hellre vill det!

18 Susanne:

BiLLe/Mjölksyra - Oki då fixar jag det pronto! :)

19 BiLLe /Mjölksyra:

TAAAACK!! Så fin!!!

20 Susanne:

BiLLe/Mjölksyra - Vassego! *L* Nu kommer dansen att gå som en dans... ;)

21 Kim:

Kul att designa sina egna märkesgrejer :D haha

22 Susanne:

Kim - Kul att ha nåt som ingen annan har riktigt lika av... :)

23 Sondreingebjorg:

The spam is very bad everywhere. anyway really enjoy your site

Kommentera här: