Väntar på http://zuzibuz.blogg.se

                              image2175

Är bloggen lika trött idag som jag är?! Den tänker och tänker innan man kan se allt i högerspalten... Fast hos mig är det nog inte så mycket tänkande... *S* Mest magen som det är fart på tror jag... Den kurrar som bara den efter mat just nu... :P Går jue som i sirap här idag så det har inte blivit så värst mycket gjort... Jag har i alla fall bäddat sängen... Å nu ska jag ta hand om den berömda disken... *suck* Sätter jag mig med den här tidningen (som kom med posten idag) i soffan är det stor risk att jag inte kommer därifrån sen... ;)

Kommentarer:

1 Hon med klackarna:

Tackar för de fina orden om mina bilder! De värmer ;o)

2 Susanne:

Hon med klackarna - Dom är jue jättefina! Kul med bilder... Försöker lite så smått själv här... :)

3 svar från bea ::

snygg sida :)

4 Jossan:

Men tjejen.. har du inte blivit nå piggare?
Kram på dig och hoppas du fått tillbaka energin till imorgon=)

5 Kerstin:

Min mage är inte kompis med mig idag... :( Drack min proteindrink efter träningen, när jag var svinhungrig och sen efter det har jag haft kramp i magen... Hjälpte inte med middagen när jag kom hem heller. Irriterande!

6 Susanne:

svar från bea - Tack än en gång! :)

7 Susanne:

Jossan - Jag laddar batterierna inför morgondagen här... *L* Men piggare än i morse är jag... Har väl lite sömn att ta igen... *kram tebax*

8 Susanne:

Kerstin - Protein kan jue vara lite jobbigt för magen att spjälka ner... :( Hoppas att den lugnar ner sig snart! Den kanske protesterar lite mot dieten oxå nu innan den vant sig... Min är just nu mätt å belåten... :)

9 Zmultron:

Vila med gott samvete Zirap, man får vila (tål att upprepas ;)) det är ju då man bygger muskler...ja man måste ju till gymmet ibland me *s* Nu hoppar vi ner under täcken och filtar och tittar vad Blondie har för tokigheter på gång. Kramar från ett regnigt Lule!

10 Susanne:

Zmultron - Ja här är det inget dåligt samvete för det inte... *L* Extra laddad i morgon istället! Kanske var för att jag körde ben igår... Ligger i soffan nu med raggsockorna på... Regnar å blåser i solstaden oxå... *hmm* Å kikar man på min widget ser det inte ut att bli nåt bättre under resten av veckan heller... :( *kraaam*

11 Ebba:

Åååh, vill ha!! Pappa är i USA nu, ska be honom köpa lite fitnesstidningar åt mig tror jag =)

12 toova:

haha alla är trötta^^

13 Susanne:

Ebba - Ja dom är jue skitbilliga där så gör det vet ja! *L* Denna å Shape tycker jag om fast det finns massor av fler...

14 Susanne:

toova - Det verkar så när man kikar runt bland lite bloggar... Skönt att inte vara själv om det... :)

Kommentera här: