What a mess. . .

Så nu har jag egenhändigt döpt Carina´s å min mms-såpa... Tycker det är ett rätt så passande namn... *S* Jag kommer jue på alla briljanta idéer på nätterna när jag inte kan sova... Men jag brukar sällan komma ihåg dom... ;) 

                    

              

Började dagen med ett glas Pepsi Max för att vakna till... Det är jue mitt kaffe det... *L* Därefter min kära prottefluff... Ser ni kom ihåg blocket?! Måste jue ha energi när man skriver en såpa... ;) Sen gjordes det jue prottegröt oxå... Äggulan sparas till min pappa som mamma steker omelett på till han... Så inget mer stopp i avloppet här inte! Min vikt på gymet... Bildbevis för att jag var där... Suddigt ser jag... så jag var nog väldigt darr i armarna... :P Köpte med mig lite lördagsgodis hem oxå... Gissa hur många som finns kvar?! *S* Till kvällen blev jag jue en soffpotatis med popcorn å film... *mys* Men där började mobilen att protestera... Den tog korten men bara vägrade att spara dom... *suck* Måste köpa mig en ny alltså! Hur ska det annars gå med resterande avsnitt... *hmm* Avslutningsbilden visar tiden jag kom ifrån datorn å i säng... Carina loggar precis in oxå... Lite coolt å få med på bilden...

Kommentarer:

1 Carina:

Har nog varit supertrött då, så det först nu att min inloggning var med hmmmmm, jobbat med stängda ögon hihi

2 Susanne:

Carina - Ja inatt såg jag det inte... *S* Men nu när jag förde över korten till datorn märkte jag det... Vad tycker du om namnet då?! :D

3 Carina:

Men vad har du döpt den till, blev det Susina eller....?????

4 Carina:

Eller e de "What a mess# fortfarande lite trög
plus blond

5 Susanne:

Carina - Nu är du inte vaken tror jag... *L* Gå å ta en powernap!

6 Susanne:

Carina - Japp rubriken är namnet på den... *L* "What a mess"... vitsigt va?! ;)

7 Sverreselina:

It is healthy, I shall come on your site more often, thank.

Kommentera här: