Zzzimma lugnt. . .

Tänk om man kunde leva livet BAKLÄNGES !!

1. Man skulle starta med att dö och få det överstökat.

2. Så vaknar man upp på ett vårdhem och får det bättre för varje dag som går.

3. Man blir piggare och smidigare och till sist är man för pigg för att vara kvar på vårdhemmet, då får man gå ner och ta ut sin pension.

4. Efter ett antal år börjar man arbeta. På sin första arbetsdag får man en guldklocka.

5. Så arbetar man i 40 år, tills man är ung nog att dra sig tillbaka från arbetslivet.

6. Man äter, dricker, festar och har sex och förbereder sig för att ta en paus.

7. Så börjar man skolan. Blir barn - leker och har inga förpliktelser, tills man blir baby....

8. De sista 9 månader tillbringas flytande runt i fridfull lyx. Där finns centralvärme, room-service mm. Och till sist så lämnar man denna världen i en orgasm.....

                          image2262

                                                    Natti Natti! ♥

Kommentarer:

1 Carina:

Ha ha den var ju jätterolig, verkligen omvänt där

2 Jossan:

Ha, ha riktigt bra=)

3 emelie:

såg din kommentar! glöm inte att berätta vad du tyckte om din vegeta sen!! =) passar perfa i tex grönsakssoppor bytheway! !=)

4 Susanne:

Carina - Å i verkliga livet så är det upp å ner istället... :D

5 Susanne:

Jossan - Mitt i natten humor... Trött å fnissig... *L* Tur att jag gick å lade mig!

6 Susanne:

emelie - Lovar att tala om... *L* Då kan jag jue testa den i min tomatsoppa då... å i morotssoppan... Fast det var glutamat i fick jag se... :(

7 Starlet:

För att inte tala om att man blir bara snyggare och snyggare och fastare och lenare och sexigare med åren. ;) "Oh la la baby look at my abs today". Kraam

8 Susanne:

Starlet - Ja inte skulle jag vilja ha nån bebismage igen inte... *S* Även om bebishuden uppskattas... Fast man får jue vara snäll med den å sig själv... Liiite mer pigghet skulle jue inte vara helt fel dock... *kraaam*

9 Ing-Marie:

Man kan ju inte få allt här i livet men nåt!!!

10 Susanne:

Ing-Britt - Ja precis... *L* Men livet är ett lotteri!

11 Ing-Marie:

Ja som att du skrev mitt namn fel haha.

12 Susanne:

Ing-MARIE - Men jisses vad ska jag skylla på nu tro... *S* Får väl lov att säga som så att kärt barn har många namn... ;)

Kommentera här: