En hårresande nyhet

  

Jag har lixom gått och blivit med hockeyfrilla!!! *S* Jag trodde jue att jag klippte av mig lockarna jag... Men det bidde ännu mera av den varan nu... *hmm* Se hur jag ska få till detta nu då... *kliar mig i huvudet* Lisa sätt dig på tåget till min lilla stad istället för till huvudstaden är du snäll... Jag behöver experthjälp!!! :D Men annars så har jag en väldigt fin keps som jag kan använda... ;) Väldigt skönt är det jue i alla fall och håret behövde verkligen detta... Det mår jue som jag mår typ... Blev till att ta en dusch (igen) efter att kompisen åkte hem för det satt fast hår överallt på mig... Såg jue luden ut jue... :P

För en gångs skull syns det jue både på huvudet och skyffeln att jag har klippt mig... Hade tydligen liiite hår ändå... :)

Kommentarer:

1 Emma:

Släng upp en bild på nya frillan BUMS! Jag är nyfiken =)

2 Kerstin:

Jag håller med Emma, vi vill se håret som är KVAR på huvudet, inte det som du tagit av! :)

3 Ing-Marie:

Var det jungfrulockarna som åkte ;)

4 Starlet:

Skaffa fön och plattång! I med mousse och blås håret med huvudet uppåner och platta toppar och längder. Sen i med vax (typ ditt d:fi) eller glansdroppar i topparna och sen spray och det du är bäst på.. fluffafluffafluffa :D



Inte för att jag vet hur det ser ut.....



men annars får du väl krama i lite mousse eller din TIGI-grej och rufsa rufsa.



Får jag seeee? :)

5 Susanne:

Emma - Kommer att hålla dig på sträckbänken någon dag till... *L* Måste jue få ordning på lockarna först...

6 Susanne:

Kerstin - Ska försöka att få till en bild i morgon tänkte jag... *L* Idag har jag inte gjort något med det så det ser ut därefter...

7 Susanne:

Ing-Marie - Då har dom åkt av ett ex antal gånger... :D

8 Susanne:

Starlet - Jag borde jue få till detta med lite träning... *L* Menar är man expert på att fluffa så... ;) Kör med min tigi å min di:fi som vanligt tror jag... är jue liiite lat när det kommer till att fixa håret... Har jue dust it oxå kom jag på! Jag klippte nog en decimeter på allt tror jag... Du ska få se kort bara jag gjort i ordning det... Idag vart det så chockat så det ville inte alls som jag ville... :D

9 SUSANNE:

Och när kommer bilden på dig?

10 Jozan:

hihi när får man se resultatet på bild? :) nyfiken



Ha en jättebra helg. KRAM

11 Hon med klackarna:

Ska bli kul att se dig i hockeyfrilla ;o) Tror tyvärr inte att Peter Siepen har på sig samma keps nästa vecka..Men annars frågar jag om inte du kan få den att gömma dig i.

12 Susanne:

SUSANNE - I morgon har jag tänkt om jag får nån ordning på mig å kameran... :)

13 Susanne:

Jozan - Orkade inte fixa håret idag... *L* Så troligtvis i morgon... Ha en härlig helg du med! Fattar inte att det redan är det igen lixom... Tiden går så fort... så snart har nog håret växt ut oxå igen... ;) KRAM!!!

14 Susanne:

Hon med klackarna - Ja jisses! *S* Såg kul ut idag när det stod åt alla håll... Hoppas att jag kan få till det som jag vill ha det... Annars hoppas jag på den kepsen vettu! ;)

Kommentera här: