I´m melting :P

                   

Nu har jag diskat & bäddat & tagit reda på tvätten & vattnat blommorna & dammsugit & duschaaat... *L* Måste jue vara liiite ordning och reda här när kompisen kommer och ska klippa mig... Fikat får vi nog lov att ta ute någonstans för inne i denna varma lyan är det ingen hit... Ska jue ta och mumsa i mig lite fluffgröt nu så jag står mig en stund... Tänkte nog att jag skulle hinna med att epilera benen oxå... Här ryker jue allt hår idag ;)

*Susanne stänger av denna bloggmaskinen en stund*

Kommentarer:

1 sara:

snygg blogg :)

2 Susanne:

sara - Kul att du tycker det... :)

3 Ing-Marie:

Det är så varmt att man knappt orkar med vissa aktiviteter ;) men bara knappt.

4 Susanne:

Ing-Marie - Nu börjar jag bli rätt så van vid denna värmen... *L* Bara därför så ska det jue bli kyligare till helgen igen...

Kommentera här: