Kedjebrev

            

Nope... *L* Men jag var förbi en sådan där gul låda idag när jag var ute på min promenix... Blivit en hel del prome(k)nixande idag... Först till salongen för att färga ögonfransarna... Fast dit fick jag jue lov att jogga eftersom att dom hade ringt efter mig... Dom hade jue skrivit upp mig en hel timme tidigare än vad det stod på min lapp... Men är man snabb så är man... ;P

                

Sen hem igen och in med linserna och hämtade träningsväskan som jag packat klart sedan innan... Så bar det jue av iväg till gymet... Där tycker dom att jag är väldigt flitig... *L* Talade då om att jag ska bli stooor och staaark... ;) Körde axlarna (mest rehab dock) & bröst & en benövning... Lite tryck i lillkroppen är det i alla fall... :P Och även i mitt huvud tyvärr... Tränade bort det men nu är huvudvärken tebax igen... Kommer jue från axeln... Men det blir jue soffan i kväll så det är lugnt...

Var även in till Patric på Budo & Fitness och fick mig en ny gainer... Testar en för mig ny smak (raspberry yoghurt) och med creatine i... Råkade bli en bars oxå plus betakaroten... Om det nu blir någon soool denna sommaren förstås... Tror att han vart lite förvånad över vad muckler jag byggt upp... *S* Frågade jue om jag inte skulle åka till "Fitness Five" i Tylösand den 12 juli... Vi filurade på om jag inte kunde ta och ställa upp och tävla i någon av grenarna... Vilken grej det skulle vara! Lilla jag slå ur underläge lixom...

Kommentarer:

1 Jossan:

Ja åk dit och kör skiten ur dem;) he he.

Hoppas du haft de bra idag gumms.



Har du smakat den? Var den go isåfall? Biotech va!? De e oftast bra i smak=)



Kramis

2 Susanne:

Jossan - Ja tänk om man gav dom en match lixom... *S* Vi funderade på benböjen eftersom bänkpress inte går längre med axeln...

Dagen har varit bara bra! Mår alltid gott när jag fått promenixa ute i solen å sen köra skiten ur mig på gymet... :P



Inte smakat den än... Gillar Biotech´s varor... Förra gainern är därifrån oxå men i smaken vanilj... Patric sa att den var jättegod å väldigt populär... Testas direkt nästa gympass! :)



Kram!!!







3 Hon med klackarna:

Klart att du ska! ;o) Allt kul å spännande att mäta sig mot andra ibland.

Å solen kommer! Redan nu till Arvikafestivalen. som tur är för jag har inte köpt gummistövlar än... Sedan kommer den att va fast förankrad här på min semester hoppas jag.

4 Vanessa:

Vilken snygg bild du lade upp tjejen. Tycker du ska ställa upp kan inte vara annat är kul.

5 Susanne:

Hon med klackarna - Tror att man redan ska ha anmält sig i så fall... Sen hänger det jue på det där med pengar tyvärr... Har jue inte råd att dra ner dit... :( Men bara kul att dom tror på en! *L* Tycker att du ska köpa dessa gummistövlar... För gör du det så vet du att det kommer att bli soligt hela tiden där... När går du på semester?!

6 Susanne:

Vanessa - Jag diggar den jag med... *L* Brukar lägga upp lite pepp-bilden med jämna mellanrum... Vi får väl se hur jag gör... Papsen min fyller år den helgen oxå...

7 Jespermerete:

Nice site keep it up

Kommentera här: