Serieblogg?! :D

            

Dan Vasser är en vanlig familjefar som bor i San Fransico och jobbar som nyhetsreporter på en tidning. Hans värld vänds upp och ner när han helt plötsligt och utan förklaring, ofrivilligt börjar resa i tiden och ändrar andra människors framtid. De plötsliga försvinnandena leder till svårigheter både på jobbet och hemma, och som om livet inte redan var tillräckligt komplicerat för Dan återförenas han tack vare tidsresandet med sin gamla flickvän Livia - något som hotar förhållandet med hans fru. Ikväll på TV3 klockan 22,00...

              

I den amerikanska realityserien som fått namnet Paranormal State söker ett gäng studenter sanningen bakom skrämmande mysterier, spöken och övernaturliga fenomen. På många sätt är medlemmarna som andra collegeungdomar - men skillnaden är att de här studenterna dras till att utforska även andra världar. På Kanal 5 klockan 00,05... Visas tydligen måndag - torsdag... Jag ger det en titt i natt i alla fall... *L* Vem vet man kanske blir mörkrädd! ;)

Sen får vi jue inte glömma att det är CSI NY oxå ikväll på Kanal 5 klockan 21,00... Fast på samma gång drar TV4 igång ännu en ny serie som heter Durham county... Det är ett kanadensiskt thrillerdrama i sex delar... Kanal 5 har ett program klockan 20,00 som heter My evil twin jag är lite nyfiken på oxå... Kvällen är jue räddad! :P

De holländska tvillingarna Angelique och Liesbeth Raeven är inte typiska tvillingar. De är vackra, intelligenta och kreativa. Men deras förhållande är som ett hemskt äktenskap och kompliceras av deras anorexia och ohälsosamma fixering vid mat. De har kommit överens om att alltid äta tillsammans och att båda ska äta exakt samma antal kalorier. Minsta avsteg från överenskommelsen leder till explosiva och barnsliga utbrott. Liesbeth har nyligen träffat en man på internet och är orolig över att hennes syster på grund av det ska ta sitt liv. De är själsligen sammanbundna och kväver sakta varandra till döds.

Kommentarer:

1 Carina:

CSI kan jag ju spela in, om jag kommer ihåg, det andra kan jag ju skynda mig hem till, för jag har sett reklamen, jag slutat kl 22 ikväll

2 Vepe:

Kanske inte rätt inlägg att skriva i men har du testat denna länken http://www.axa.se/smoothie/

Vet ju att du är en hejjare p tävlingar o är lite intresserad av en WII fit.

Lycka till i så fall o ha en bra dag.

3 Susanne:

Carina - CSI går jue i repris annars så det är jue ingen fara... *L* Filurar på att testa den andra serien då å se vad det är... Journeyman tror jag däremot stenhårt på! :P

4 Susanne:

Vepe - Har sett reklamen om den men inte testat... *L* Nu får jag banne mig lov att göra det... Kikade lite snabbt å en fråga var vilken stad dom är födda i... Falun eller Karlstad... ;) Vinner jag får du komma hit å tävla på Wii fit:en med mig! :P

Ha en bra dag du med!

5 Vepe:

Godmorgon.

Jupp, jag lovar att komma o slå dig i slalomen i alla fall :)



Jag läser vidare.

6 Susanne:

Vepe - God morgon... eller god middag lär jag väl få säga nu! *S* I slalom lär du nog slå mig lätt... jag å min balans lixom...



Ska se till så att du får något att läsa om i alla fall... ;)

7 Carina:

Jag fick inte riktigt fatt i den där journeyman, kan bero att jag inte kunde sitta still framför tv:n, bröderna bus kallade ju hela tiden o jag hade ju varit borta hela dagen så då blir det så ibland

8 Susanne:

Carina - Han reste jue i tiden å hjälpte folk... Tydligen så handlar det om en viss person eller familj i varje avsnitt... Rättar till så att det blir rätt i sluttampen lixom... *L* Så att inte fel personer dör typ... Å att andra får leva för att dom i sin tur gör storverk sen...

Kommentera här: