Denna köpte jag inte

                   image2904

Men däremot en hel del mat... *L* Har jue allt kikat på denna boken och resten av böckerna i den serien förrut oxå... Kostar bara 39 kronor styck! Nu retades jag bara lite med Jossan dock... ;) Fanns ingen om tonfisk... *hmm* Men då hade jag jue shoppat loss direkt så klart! Annars går jue jag aldrig efter några recept utan det är en nypa det och en skvätt det typ... :P

                       

Fick även vispen bytt till min stavmixer för andra gången... *S* Men denna gången sitter den fast ordentligt i fästet... Måste jue ha fått sådana där måndagsexemplar innan båda gångerna lixom... Har laddat till MAX som ni kan se... och är det inkomster så blir det jue utgifter = toalettpapper... ;) Hittade en ny variant på gogreens ready to serve... Sauce Thai med stora vita bönor & kikärtor & ananas i het kokossås... Den ska jag jue testa i morgon med kyckling tänkte jag... Sen hittade jag äntligen tranbärskexen som jag tjötat om... Riskakorna med mörk choklad... En tub med chilipuré och fyra kryddor till ur Santa Marias nya sortiment... Plus en hel del annat smått och gott oxå då förstås... inte gooodiiis... ;P

Var så mycket folk så vi höll på att bli nedtrampade... Var värre än en pass på gymet tror jag... *L* Blev både trött och hungrig... Hem och fick mat i mig plus kika på reprisen av programmet "Du är vad du äter"... Nu tänker jag inte gå utanför dörren något mera idag... Bara mysa i soffan och titta till er då och då så att ni sköter er... ;)

Kommentarer:

1 Clara:

Ohhh Sånna däringa tranbärs kex äter alltid min mamma... Förr hade de bara dom när vi var i Norge, nu kan man dock finna dem i de flesta ica butiker!!!

2 Ebba:

Åh, här har det handlats ser jag! =) Du får ta och komma förbi "min" ICA-butik och shoppa lite ju. ;) Haha.

3 jossan:

Sötis...får inte retas med mig ju, har ju sagt att jag är känslig;P

4 Susanne:

Clara - Letat som en galning efter dom... *S* Reklamen kommer jue alltid långt innan produkterna kommer ut i butiken tycker jag... Man hinner jue glömma bort en del...

5 Susanne:

Ebba - Jag får ta mig en shoppingturné genom Sverige... *S* Fast just nu är jag väldigt lugn i soffan... ;)

6 Susanne:

jossan - Mmm... *L* typ lika känslig som mig skulle jag tro... ;) Var jue väldigt lugn med buset idag jue... inte en endaste socka jue! :P

Kommentera här: