Stegräknare

Omron Walking Style II
Denna nya generation stegräknare är någonting alldeles extra. Den ger dig all information du kan tänka dig. Förutom att räkna dina steg och hur långt du gått får du även veta hur många kalorier du förbränt. Den har även en ny funktion, "aerobic step" vilket innebär att den håller extra koll när du går snabbare än 60 steg per minut.

Genom en helt ny teknologi kan du ha stegräknaren runt halsen, i byx- eller kavajfickan eller i väskan!

· Totalt antal steg

· Sträcka

· Kaloriräknare

· 7-dagars minne

· Inbyggd klocka

· Aerobic steps, räknar dina raska steg

· Sensormätning

• 2 års garanti

Rek.pris: 399 kr

                                     

Idag ska jag kolla hur många steg det är hem till mina päron... *L* Tänkte mig att promenixa dit för att sen åka med dom hem till min syster & co... Det är jue kalas på gång där och fira Jesper som fyllde år igår... Och på tal om trollen nu tjoar han på mig på msn! :D

Kommentarer:

1 Jossan:

Vi gör samma saker i dag med..kalas ja oxå jue;)

2 Susanne:

Jossan - Ja det är helt sanslöst! *S* Vem härmar vem lixom... ;)

3 Kerstin:

Åh, det måste vara den stegräknaren som min granne tipsade om. Han jobbar på Team Sportia och dom hade fått in nån ny modell som man kunde bära lite hur som helst och ändå få rätt utslag. Han sa att den är jättebra!

4 Carina:

Då kanske man skulle investera i en sådan, ska oxå på kalas idag, men senare idag, pappsen o mina två brorsbarn ska firas

5 Susanne:

Carina - Det enda dumma med den är att man inte kan nolla den eller stänga av den... Äter med andra ord batteri... Men det kostar bara 20 kronor att byta... *L* Jag tror att alla ska på kalas idag... Härligt väder får vi... kul!

6 Susanne:

Kerstin - Denna finns att köpa på Life (Hälsokosten)... Men fler butiker kanske tar in den nu... Då måste jag jue gå in på Team Sportia å kolla! Kanske är det densamma eller en ännu bättre variant... :P

7 Christermelisa:

Lively, fresh and designer work - really like the natural themes, and the website is cool! Worth a visit!

Kommentera här: