Vatten och bröd

            

Inte riktigt dock men nästan med te och skorpor... *L* Måste säga att du bakar väldigt goda skorpor Nina... ;) Jag ser jue ut som sju svåra år här... Så här kommer frågan kan/ska man använda en ögoncreme som har gått ut i datum?! Fick se att det står 08/2008 på den... Så den används jue väldigt ofta med andra ord... *not*

             

Lyssnar även på min nya skiva som jag beställde igår... Är nog en sex år sedan som jag köpte en skiva sist... Snacka om snabb leverans! Snabbare än Bredbandbolaget och dera uppkoppling i alla fall... *S* Nu ringde dom jue förrut och undrade om jag inte skulle ha telefoni från dom oxå... Men jisses vad är det jag redan har lixom...

Många turer med mail med dom som tar en väldans tid för dom att svara på... Sen nu så lovade dom att ringa upp mig istället men har inte gjort det... Utan denna pellejönsen ringer istället som jue vet nada och ber mig ringa upp dom för han kan inte koppla mig vidare... Jag skulle jue inte ringa utan maila istället sa dom innan... Hur ska dom ha det egentligen lixom?! Tydligen så har Telenor köpt upp dom så dom har nog noll koll på sina papper... :S Ska inte trötta ut er med alla turer... Blir trött bara jag tänker på det själv... Men jag ger mig inte utan ska ha det som jag jue har blivit lovad!

Kommentarer:

1 Nina:

Det där var min humor =) hahahah

2 Susanne:

Nina - Ja inte behöver man gå till Per i hagen för att lägga en sten på magen inte... *S* Bara att äta Ninas skorpor... ;P

3 Nina:

Om jag ändå skulle ordna några egen skapade skorpor o skicka på posten. Fast då skulle du nog ligga på toan i en vecka eller två =)

L

4 Jossan:

Här blåser de som bara den ikväll..bäst att hålla sig inne=)



KRAM

5 Susanne:

Nina - Men då kanske jag fick rensa ut bacillerna ordentligt... *S* Just nu blöder jag näsblod istället... Ingen hejd på eländet idag! :S

6 Susanne:

Jossan - Har noll koll på vädret ute jag... *L* Det är i alla fall minusgrader så mycket vet jag... :P



KRAAAM!!!

7 Nina:

ja kommer det inte ur ena änden så kommer det ur den andra. s



men just nu är kommentarerna lite knasiga mina syns inte. blogg.se har nog fått oväder i datorerna

8 Susanne:

Nina - Precis! *S* Tur att det inte var samtidigt i alla fall... Räcker med två å inte tre hål typ... ;)



Jag ser dom men däremot segar sig mailen med att tala om att jag har fått kommentarer... Sen dundrar det in dubbelt! :S

9 Nina:

När jag kommer hit så står de att de är 0 som kommenterat. Störigt värre :/



Ja hoppas du blir frisker snart. jag har halsat i mig Kanjang ett bra tag nu

10 Susanne:

Nina - Men strular det med det igen nu... *suck Konstigt att jag ser antalet då... Jag går in å testar hos dig å ser hur det blir...



Piggnar till mer å mer här nu...
L* Får jag bara som sömn så är jag som ny igen! Krya på dig du med!

11 susan:

Shit vad snygg ny outfit du har fixat till din sidagrymt läcker

Ha en underbar helg!Kram//S*

12 Nina:

ja jag förstår då ingenting.



Trist när de strular sådär hela tiden. Blir rätt ofta nu tycker jag.. borde öppna en egen bloggportal eller nåt =)

13 Susanne:

susan - Visst är den! *L* Men du borde jue ha den för du är jue mer lik donnan med långt mörkt hår i fläta... Ha en härlig helg du med! Kraaam!

14 Susanne:

Nina - Jag såg inläggen hos dig oxå när jag testade... Är du inloggad?! Det kanske har nåt med det att göra... *hmm* Det är irri för datorer å bloggar ska jue fungera helt enkelt! :D

15 Nina:

jag har prövat att både vara inloggad o inte inloggad. Nu är jag inte inloggad. Knäppa blogg. ska logga in igen..

16 Susanne:

Nina - Det är nog blogg.se som trickar or treatar dig skulle jag tro... *S* Men man kan bli knas för mindre på det ibland...

17 Nina:

Nu är jag inloggad och nu funkar allt som det ska. Tack o lov =)

18 Susanne:

Nina - Aha! *L* Då har vi löst den gåtan då... Eller oxå var det en glitch en liten stund bara...

19 Nina:

ja något knepigt var det allt.

MEn nu borde jag sova så trött såå.



Godnatt Kraaaam

20 Susanne:

Nina - Vi skrämde nog iväg det... *L* Jag får lägga in en otäck bild... ;) Borde nanna jag med som inte sov nåt i natt... Natti natti å sov så gott!



Kraaam!

21 Catarina:

Jag och Marcus ska göra skorpor i dag :P

22 Susanne:

Catarina - Då måste jag smita in till dig sen... *L* Å norpa en skorpa! ;P

Kommentera här: