22 000 stycken

                             

skäl till att inte köpa dessa pjuck... Ja så många kronor kostar dom... Eller om det var dollares... :S Men vem vet det kanske blir så många steg som jag trapptränar idag... *L* Japp det är dax för tvättstugan igen... Måste jue se till så att jag är hel och ren till helgen när det bär av till Västerås... Jag ska vara redo klockan 11 på fredag... Freddan retade mig och frågade om jag var vaken då... Vaaad i himmelens namn kan han mena med det?! Jag förstår då rakt ingenting... ;) Kanske tur att det inte är jag som kör :P

Ps. Carina... Jag lovade att vi två säljer slut på alla tishorna i montern! ;D

Kommentarer:

1 Jesper:

dom här har ju jättemånga modebloggar skrivit om, verkar som många vill ha dom också xD

2 Susanne:

Åh jisses har jag gått å blivit en modeblogg nu?! *S* Förresten läser du sådana?! ;)

3 Carina:

Säger bara fy fabian vad fula, skulle inte vilja ha dom om jag så fick betalt.

Elva, då har vi varit på väg i 3 timmar, vilken sovmorgon du får hihi.

Klart vi säljer slut på dom S

4 Susanne:

Carina - Ja tänk vad mycket annat kul vi kunde köpa för dom pengarna... :P

Tänk att vi är nog framme före er ändå... *L* Fast förhoppningsvis är inte jag slut... ;)

5 Anonym:

Hej! Jag undrar om du skulle kunna tänka dig att ägna en minut åt att vara supersnäll mot mig och rösta på mig i den här fototävlingen



http://microsites.nokia.se/6220/index.php?thanks=1#/grid/1/-1/votes/5185986



Vore hur snällt som helst och det skulle göra mig jätteglad! :D



PS. Du kan även vinna en fräsig mobiltelefon när du röstar :)





Med vänlig hälsning

Astronauten

http://astronautenochfrank.blogg.se

6 Rebecka:

gullig blogg du har ! :)

7 Rebecka:

gullig blogg du har :)

8 Susanne:

Anonym - Nä men hej austronaten! *S* Det var ett tag sedan du tjötade om denna länken nu... ;)



Kolla in vem som är här å hälsar på igen Carina! :D

9 Susanne:

Rebecka - Tack! Kul att du tycker det... :)

10 Susanne:

Rebecka - Oj! Nu tror jag bloggen har fått fnatt oxå... :D

11 Nina:

vilket hotell ska du/ni bo på? jag tror vi kan hamna på samma jag.

12 Susanne:

Nina - Vi ska bo på Clarion Hotell... *L* Du/ni då?!

13 Nina:

ah då vare nog inte samma. Känner inte igen de namnet. Ohh jag minns ju inte vad det hette, typiskt. Låg iallafall mitt emot tävlingarna fatta jag det som. haha låter stabilt de här, vet knappt vart jag hör hemma =)

14 Susanne:

Nina - Clarion ligger typ vägg i vägg med Aros... Plaza ligger tvärs över vägen... *L* Men det namnet borde du väl komma ihåg i alla fall... Huvudsaken är jue att du hittar till Västerås... ;)

15 Carina:

Ja du får ha bok med dig, men vi kommer, du vet fint folk haha.

Han/ hon ger sig inte, nu får du väl en kommentar i varje inlägg, verkar ju inte ha koll på läget

16 Susanne:

Carina - Lär nog ha att göra ändå med att bygga upp montern skulle jag tro... *L* Eller hålla reda på Freddan... ;)

Kommer att blocka ip-numret om inte han/hon ger sig... Mig bråkar man inte med... ;)

17 Nina:

haha Eh jo jag får förlita mig på de andra nissarna..



Annars får jag ringa PolisAnders. Så får jag väl åka blåljusbil en stund=) det är nog roande de med ;O)

18 Susanne:

Nina - Jag förlitar mig på Freddan jag att vi kommer fram... ;)



Då lär du väl komma fram i tid i alla fall... *S* Men vet aldrig om någon kanske blir rädd å gömmer sig... :P

19 Nina:

Haha jaa. Och samma hotell var de ju visst ändå.Gud vad jag ska äta. Rumpan är inte riktigt så bred som en ladugårdsvägg så det är bara att äta på ;O)

20 Susanne:

Nina - Har hört att det ska finnas smarriga våfflor där... *L* Men känner jag mig rätt så lär jag väl leva på bars... ;P

21 Nina:

haha, ja ser du någon som bara äter o äter o äter så är de garanterat jaaaag ;O)

22 Susanne:

Nina - Så du kommer att vandra runt på expot å smaka på alla gratisprover... :P Missa inte tävlingarna bara... ;)

23 Nina:

haha ja man skulle kunna tro att jag skulle göra de. Men de där barsen gör mig såååå dålig i magen, så det är bäst att hålla sig ifrån dom, tjaao om inte folk utrymmer lokalen=)



vart skulle du stå?? så jag kan spana in dig.

24 Susanne:

Nina - Det kanske vore något inne vid tävlingen det... *S* Då såg du jue ordentligt menar jag... Dom själva märker nog inte så mycket så goa i magen som dom är efter tömning å fyllning... ;)



Det är i SKKF´s monter... Där det säljs tishor å grejer från tidningen BODY bland annat... :P

Kommentera här: