:)fitness4fun

  

Vi börjar nu få klart med flera av de bästa AF-atleterna till vår tävling Fitness4fun. Ako Rahim var förste man att anmäla sig, Rookie Westin och Fredrik Persson kom strax efter. Nu är även Petter Jonsson, Kristian Sewén, Lucio Pelaez och Richard Khönke klara. Från Säffle har vi Stellan som förra gången han tävlade testade att hoppa över Atlas i gatloppet, en orädd kille alltså som AF-eliten får se upp med!

Bland tjejerna så är Anna Lübeck klar och jag har naturligtvis pratat med båda AF SM-vinnarna, varav Anna Bergli är klar - och vi skulle gärna se Johanna Berggren som vann AF DC i tävlingen!

Fler fitnessprofiler är positiva till att ställa upp. Vi kommer att få ett superstartfält vilket gläder oss! Är du som läser intresserad så hör av dig, vi vill ha 10 tjejer och 10 killar! Maila då [email protected]

Sponsorer

Det är klart med en huvudsponsor i dagsläget (Dcore som bland annat sponsrar med ett presentkort på 3000:- till vinnaren i herrklassen). Adam på Dcore är en framåt kille som satsar på fitness i bland annat Sverige men söker sig nu även utomlands. Vi är glada att samarbeta med honom och självklart är jag med och hjälper honom med Fitnessfive-tävlingarna på Tylösand i sommar!

I damklassen har vi ett presentkort på 3000:- från ett smyckesföretag som heter Spinning! Sen är det cykel från Sportex till ett värde av 4000:- i både herr- och damklassen!

I "silltunnelyft-grenen" så räknar vi med att få ihop till en årsförbrukning sill i förstapris :)

Det kommer att bli fina priser till alla som deltar utlovas från arrangören!

Länk till SM i AF med affisch och översikt över sittplatser ♦

Kommentarer:

1 Cat:

Din träningstoka! ;D



Jo, det kan jag tänka mig.. Variation behövs nog. Jag behöver det definitivt iaf.. Skulle bli galet uttråkad annars. =P



Oh fy sjutton.. =O Aldrig fastnat så eller? Hehe!



Okey.. =) Trappträning blir det nog snart här med. Det behövs iaf! =)

Puss! <3

2 Susanne:

Cat - Vad ska jag kalla dig för då tro?! LazzzyCat... ;)



Då har du jue mitt recept där bara att följa... Sen skaffa dig några nya träningskläder... Det piggar alltid upp... :P



Jodå mamsen fick hjälpa mig loss en gång när jag var liten... :D



Behövs verkligen här nu för nu var det ett tag sedan igen... Var jue upptaget på "min" dag jue... Skandal lixom! ;)



Puss!! <3

3 Cat:

Hehe! Ja, det är ju lite passande!! ;D



Hmm...måste få lön först innan jag kan shoppa nåt. Hela sparkontot är rensat.. va tvungen att ha till räkningarna.. Jävla skitjobb alltså! Gaaah!



HAHAHA! Va sött! =) Finns det bildbevis? ;D



Mjoo.. =( Tisdagar är din dag va? Minnet du vet! =P

Puss! <3

4 Anonym:

Sv: Skiftarbete är inte att förrakta heller =P

5 Susanne:

Cat - Ja du är som catterna jue å zzzover 16 timmar per dygn... ;)



Men jisses har du inte fått lön nu igen?! :( Det där företaget verkar jue vara helknas... Jag skulle ha bett dom fara å flyga för länge sen jag... Tala om för dom på AF hur dom beter sig så du får ett nytt å ersättning under tiden...



Nej tror inte att det finns några kort på det... Bara berättats för mig... Har tyvärr inget minne av allt som hände innan jag dödde... :S



Japp tisdagar... det hänger kvar sen jag jobbade... Var jue den enda lediga dagen jag hade... :P Puss!! <3

6 Cat:

Haha! Nejje... så mycket sover jag inte. =P Sover faktiskt väldigt lite.. Iaf denna veckan. Har ju vart uppe 6 o 7 alla dagar. Förutom idag då jag gick upp kl 8. =)



Nepp..ingen lön. Men tack o lov så räckte sparpengarna till räkningarna.. Har tom lite över!! =)

Jag ska maila chefen idag, måste bara samla lite mod. =/



Synd..hade vart kul att se.

Aj då.. =O Inget minne alls från när du va liten? =(



Okii.. =) Puss! <3

7 Susanne:

Sindarin - Mycket roligare än 9 to 5 tycker jag... Variation förnöjer lixom... :)

8 Anonym:

Sv: Tvätta 9 - 17 känns inte eller så kul =)

9 Susanne:

Cat - Retas vidare å formulerar om mig så här då... Så många timmar sitter du på rumpan vid datorn varje dag... ;)



Maila han pronto å hota han med att din BG kommer om du inte får din lön... Det ska du inte vara rädd att maila om för det är jue för fan din rätt! :S Avskedar han dig för det so fine... då är du av med det jobbet... PEPP!! :)



Nope dom första 15 åren av mitt liv är totalt borta... :( Blev väl av syrebristen kanske jag vet inte...



Puss!! <3

10 Susanne:

Sindarin - Här finns tiden 7-14 annars att välja på... Men det finns inte på världskartan för mig lixom... :D

11 Sindarin:

Sv: Snacka om maratontvätt =)

12 Cat:

Hahaha!! det stämmer nog ganska bra! ;D Fast, du är inte så dålig själv ju.. hehe!! Soffan eller datorn! ;D MEN...du tränar iaf!! Så du får sitta mycket! Jag ska börja träna, så då får jag också sitta mycket! Eller? =P



Hehe!! Nej då, det är inte lönen jag ska maila om så sett..skriver ju det också såklart, men skall maila ang hur jag mår av jobbet.. Kolla om det finns en annan tjänst. Annars slutar jag nog..



Men fy fasen så hemskt vännen. =( Va tråkigt.

Men himlans tur att du spottade döden i ansiktet!

Puss! <3

13 Susanne:

Sindarin - Kallar det trappträning jag... :)

(är jue bara en maskin här som tar en timme på sig på varje tvätt)

14 Sindarin:

Sv: ahaaaaa... här har vi två per pass

15 Anonym:

Cat - Jag sitter inte så mycket vid datorn faktiskt... Springer mest dit när jag hör att det kommer mail å så svarar jag å sen så rör jag på mig igen... :P Men soffan blir det vila i på kvällarna... Fast nu har jue den där djävla hockeyn tagit bort alla mina serier... ;)



Aha... Ja men börja med att skriva brevet i alla fall... Även om du inte skickar det än... Känns bättre när du har skrivit av dig tror jag... :)



Kommer inte ihåg så mycket av det heller... Mer än att jag sov så skönt å var irri på dom som väckte mig... Hade slagits vilt omkring mig så dom fick hålla fast mig nyop som jag var... :S Tracka mig jue i halsen å blåste luft plus hjärtmassage på bröstet...



Puss!! <3

16 Susanne:

Sindarin - Då kan ni ta varsin maskin då... :)

(låter som att vi pratar gym haha)

17 Cat:

Hehe! Jo iofs.. =P

Usch..sport alltså.. Jag gillar det inte.. Kan de inte ha en separat kanal för det? Så de normala programmen slipper flyttas. =(





Mjoo...skall börja pilla me det..



Oj.. Shit alltså.. =( Låter hemskt så in i den.. du är en kämpe vännen!!!

Puss! <3

18 Susanne:

Cat - Nu har jag mumsat i mig vindruvor... :P

Där tycker vi exakt lika! Även om det skulle vara någon sport som jag gillar att se på så kan det vara i en kanal för sig... Varför ska alla andra program flytta sig på det för?! :S



Tror att det är värre för dom runt omkring än för den som varit med om det... En annan vet jue hur det är lixom... Kan inte påstå att jag är rädd för att dö inte... Men klart alla reagerar nog olika å kanske inte så lugnt som jag på det hela... :D



Puss!! <3

19 Sindarin:

Sv: fast tvättiden är ju bara 3 timmar... plus 45 minuter tork

20 Jossan:

Hej vännen.

Jag kan inte komma=( de tror jag int...

Pöss pöss

21 Cat:

Åhh! Läskas inte.. =P

Jaaa precis.. Mycket bättre med en egen kanal för sånt liksiom.. Så kan ju dem som vill se titta på det. =D



Jo..iofs...det har du nog rätt i..

Du verkar ju reagera väldigt bra på det.. =)

Puss! <3

22 >Robin Hood>:

Gillar affischen/broschyren den ger fin reklam. Kommer det sånt en dag till min stad får jag nog försöka gå och se. Har bl.a. gnm dig fått mersmak - obs att se! :)



Solen är uppe, middag och ändå som en vanlig dag. Promenix, åka och handla, Vovve - men ingen tomte idag? :(



Kram Zuzi & pözz!

Hooden

23 Susanne:

Sindarin - Tur att inte passet på gymet är så länge i alla fall... :P Då behövde jag nog 45 minuter till tork... ;)

24 Susanne:

Jossan - Hejsan!

Du är väl bra rund å go då kan jag tänka mig... :)



Pöss på dig vännen!!

25 Susanne:

Cat - Är nog en hel del som sitter å tittar på denna hockeyn nu med öl å chips... :P Haha min totalt raka motsats!



Jag är positiv som person... Kanske är det allt som hänt mig som gjort mig sådan... Eller oxå så är det bara sådan som jag är lixom... ;)



Puss!! <3

26 Cat:

Är det hockey nu?? Booooring! Hehe!! Men öl o chips är inte fel! *retas*



Jodu, du är riktigt positiv! Det är underbart! Man blir liksom så glad av dig!!! Ditt lilla lyckopiller! =)

Puss! <3

27 Sindarin:

Sv: Hehe men nu är jag klar så nu är det din tur. Jag har till och med hunnit dra i mig en smoothie till lunch, knäna var lite skakiga =P

28 Susanne:

Janne/Robin Hood - Hej vännen!

Du har jue Fitnessfestivalen som går av stapeln i din stad varje år... :) Finns en klickbar bild (länk) till den oxå i min högermarginal... Fast där är det jue inträde å inomhus...



Tomte?! Nu hänger inte denna blondinen med riktigt... ;) Här är det oxå sol å 16 plus ute... Ska roa mig med att tvätta nu jag dock... :P



Kraam!!

29 Susanne:

Cat - Just nu vet jag jue inte men ikväll är det det igen... Har du inte läst vad mycket mättat fett det är i chips?! :S *retas tebax* Huah!!



Hihi tack!! Nu måste jag hitta någon kul bild med ett lyckopiller... ;) Jag kan bli tossig annars på folk som klagar för ingenting lixom... Men då får jag tänka att dom har nog inte varit med om så mycket... Man får jue olika referensramar...



Puss!! <3

30 Susanne:

Sindarin - Ja nu är jag i full gång här... :D Men måste ha lite i maggen jag oxå säger den... :P

Kommentera här: