Stentuff trappträning ;)

      

Haha ja det skulle jue vara det för mig i alla fall om jag hade haft high heels på mig... :P Nu åker dock träningsskorna på om en liten stund... Ska skutta in i duschen först så att jag är presentabel när jag ger mig ut... Har nämligen blött näsblod igen så det får bli lugnt idag... :( Kanske en promenix sen i solen...

Har dock kommit på en snilleblixt om mina kesoplättar som jag ska testa sen... *L* Tänkte på det att göra dom i ugnen istället och ha lite olika kryddblandningar i oxå... Tror att det kommer att bli mumsfillibabba jag!! Sen ska jag förrutom att tvätta roa mig med att deklarera tänkte jag... Kan roa mig på Valborg jag... ;) 

                                Snacka om skoinlägg!! :D

Kommentarer:

1 Cat:

Gaalet snygga dojer.. =D Men kanske inte det ultimata till trappträning! ;D



Kesoplättar vill jag prova! =)

Puss! <3

2 Susanne:

Cat - Skulle jue i alla fall bli balansträning som heter duga för min del... ;)



Ska kasta in bilder på det hela sen och recept... Om det blir ätbart vill säga... :P Puss!! <3

3 Sindarin:

Sv; vi får se vad och om det blir några fler sen =P

4 Cat:

Haha! JOdu.. =P Jaa, gör det! =)



Haha!!! Tycker du det är för mycket med? =P Det är ju pytte pytte.. =)



Hehe! Jag är inte den som läser vad det är i.. jag har aldrig tänkt på det faktiskt. =P



Jag ska skicka över en bild på msn, om jag hittar den! =) Jag kan nog va rätt gnällig ibland.. Men försöker se ljust på allt! =)

Puss! <3

5 Anonym:

Fy fan dojorna va lika fula som DU

6 Susanne:

Sindarin - Mmm... du får väl smöra lite först kan jag tänka mig... ;)

7 Susanne:

Cat - Jag har jue kryckor hemma ifall att om så... :P



Nej det är inte för mycket... Skrev jag tokigt nu eller förstod du inte min värmländska igen... ;)



Läser allt som jag kan komma över jag... Plus att jag jämför jue å läser på förpackningarna oxå... Så man får det med minst e-nummer å knasiga tillsatser i... å även nyttigast då naturligtvis... :)



Det är skillnad när man verkligen försöker... Men många gör jue inte ens det... Dom bara gnäller på allt å ser allt negativt... Som den anonyma inunder till exempel... :S



Puss!! <3

8 Susanne:

Anonym i Malmö - Tänk att alltid sådana kommentarer är från anonyma... ;) Men smaken är som baken... Ha en bra dag!! :D

9 Sindarin:

Sv: sen måste dom nog bli klara med stambytet först med =P

10 Susanne:

Sindarin - Ja det är nog en fördel... Då har du jue lite tid på dig att filura då... :)

11 Sindarin:

Sv: eller hur =P

12 Susanne:

Sindarin - Bra att aktivera hjärnan oxå... Du läste väl länken som du fick... ;)

13 Sindarin:

Sv: Jag skummade igenom den =)

Nu ska jag försöka bestämma mig för om jag antingen ska börja förbereda käk eller vila en stund... Alltid dessa stora och svåra beslut =D

14 Susanne:

Sindarin - Här ska det fixas käk i alla fall... Fast det borde vara förbjudet att vara så trött som jag är... Så det blir nog kanske en powernap sen... :D

Kommentera här: