Dagen D

            

då mitt "lilla paket" kom som brevbäraren uttryckte sig... *S* Han är väl van att få bära mycket större och tyngre paket hem till mig... ;) Men tack soj jättemycket Erika!! Och även för protten så nu ska det fluffas soja här minsann... :P Blev så inspirerad så jag var jue bara tvungen att leka lite med maten... :D

            

Lyxade jue till fluffen lite med blåbär och proteinvåfflor... *L* Älskar nämligen att äta dom kalla oxå... Så nu ska jag väl stå mig både på min promenix och på gymet... Är "bara" 15 plusgrader ute och grått så nya fina jackan åker nog på... Tänkte jue att jag skulle gå förbi en sådan där gul låda på vägen oxå... :P

            

                      Vad kan det rymmas i här för något tro?! ;)

Kommentarer:

1 Sanna:

Hejsan!

Har du en fin måndag?

Kram Sanna på http://jarske.blogg.se

2 ☆ Susanne ☆:

Sanna - Hejsan! Bara bra här... ska fixa mig käk efter att ha varit å tränat... :) Själv då?! Kram!

3 ☆ HOCKEYSAMBON ☆:

Haha ja det är tur det

4 ☆ Susanne ☆:

Mikaela - Ja nån ordning får det jue lov att vara... :D Så jag har varit på gymet å försökt få lite ordning på mig oxå... ;)

5 Miss Wish:

Underbart med hemliga paket.



Fick också ett paket idag från Gymgrossisten men kan inte skriva innehållet ifall födelsedagssambo kikar in vilket jag iofs inte tror.



Hoppas du delar med dig av proteinvåffelreceptet, man kan ju inte leva på kokosplättar varje dag =)



6 Miss Wish:

Kasein menade jag slank på vassletangenten, va var det inte här jag postade...?



Men du den rosa rattmuffen du köpt var hittade du den, sååå grym!



Hur är skillnaden på vanilj och cookies &cream pulvret i kolhydratinnehåll? Allt proteinpulver innehåller fejkat socker va? Får ju huvudvärk av det...

7 ☆ Susanne ☆:

Miss Wish - Hoppas att hon som får det blir glad... :)



Man vet jue aldrig för om du skriver det så kikar han säkert in här... Nu när du inget skriver så gör han det nog inte...



Ja gud vad hade jag i det nu då... Låt se... äggvitor & havregryn & proteinpulver & bakpulver & kolsyrat vatten & kanel i massor... Bara att mixa ihop! :P

8 ☆ Susanne ☆:

Miss Wish - Ja nu skriver vi om det på samma gång tror jag... :D



Har du kikat baköver i bloggen så du såg mamsens julklapp tro?! En av syrrans ungar skickade efter den på nätet till henne... Ska jag fråga vart det var?!



Nu har jag inte hinkarna kvar för jag tömmer upp i glasburkar som jag har på bänken... Men kika på nätet för det skrivs jue ut innehållsförteckningar där... ON's vanilj är det 10 kcal mindre i per skopa än dom med andra smaker i alla fall... 110 mot 120... :P

9 cecilie ♥:

tipsar just nu om GRYMT bra musik i bloggen!

kika gärna in och säg vad du tycker :) ♥

10 Erika:

Varså god, det var så lite... bara bra att burken kommer till användning!:D

Du får ge mig en utvärdering av prottet sen och skulle du inte gilla det lika mycket som jag så säger jag redan nu... Smaken är som baken;P



Hoppas du haft en bra dag och att du inte fick några dumma ideer i alla fall efter att ha sett den där killen på sitt lite annorlunda fordon;)

Vi har ju lix redan kommit på vilka vi bör bruka och inte bruka;D



Ha en kanon kväll nu och glöm inte att ta dina vitaminer;)



Kramar

11 ☆ Susanne ☆:

cecilie - Är det hårdrock så håller jag med dig... ;)

12 ☆ Susanne ☆:

Erika - Ja det ska bli spännande å se om Det biter på mig... ;) Å även spännande som sagt var med prottet där... Ska nog ha det i min kvällsröra ikväll tror jag bestämt nyfiken som jag är... :P



Ja jisses med vilken fart han kom över bron... :D Jag hann jue inte ens få upp mobilen å föreviga det hela... Men annars så flödar jue fantasin här som sagt var... Fast jag ska hålla mig till våran deal... ;)



Ha en bra kväll du med vännen! Tänkte smita in till dig innan du å JB drar er undan till sovrummet... ;)



Kraaam!!

13 Miss Wish:

Tack för svar, fråga gärna om rattmuffen om du kommer ihåg och orkar.



Använder du aldrig dinkelmjöl, flingor, puffar. Bovete? Rensar hyllorna för att göra müsli och lite pannkakor m.m.



Tjingeling!

14 Susanne:

Miss Wish - Jag drog iväg ett mail nu på en gång medans jag kom ihåg... ;) Vet det var på nätet för någon annan frågade då så det kan stå bland kommentarerna oxå...



Jodå dinkelmjöl använder jag ibland... även flingor å puffar har jag bakat på som ska vara med bland recepten... :) Boveten gjorde jag gröt på nu så jag fick slut på den... Rensar jag med för jag har så mycket blandad kompott så jag vet inte vad jag har... Allt som jag ska testa jämt lixom... ;)

Kommentera här: