Vill ha!!

Träna Nu! heter den, och den innehåller lite av det göttaste BODY gjort genom åren. Du hittar den i handeln from den 13 januari – snyggt paketerad i box, tillsammans med träningsdagbok och ett par snitsiga BODY-kallingar.

Hoppas på att det är i storlek small!! (edit: inside information: one size fits all... så då måste det jue passa mig... ;))

 
 

För övrigt så är det någon som är lika dagvill (tidsvill) som mig för det skjuts upp massor av fyrverkerier här sen ett tag tebax... Visserligen så är det jue nyår någonstans i världen just nu... :D

Kommentarer:

1 Matilda:

Nu ska vi fixa iordning här :) men hoppas att du får det jättebra ikväll!! :) kraaam!

2 Susanne:

Matilda - Detsamma önskar jag dig/er!! :) Pussa på mannen ifrån mig... ;) Kraam!!

3 Matilda:

Hihi, och visst ska jag kyssa honom!! :)

4 Susanne:

Haha visste väl att du inte var nödbedd när det kommer till det... ;) Gott Nytt År nu vännen!!

5 Ousa:

Gott Nytt år på dig! Ser fram emot bloggåret 2010 :D

6 Susanne:

Ousa - Gott Nytt År på dig med!! Nu fångade du mig precis på väg till köket... ;) Ska allt hitta på en massa bus här nästa år oxå minsann... :D

7 Ousa:

SV:Den var riktigt snygg och välgjord. Jag ska skydda den med mitt liv :D Kommun här får säga va de vill men den ska stanna :D Hummer och chili/choklad glass...har ja hört rykten om att de bjud på i närheten :P Vad bjuds de på hemms hos dig? :D

8 Susanne:

Ousa - Ja det ser jue ut som ett fotografi och nästan som att man kan krypa in där igenom och komma ut till sol och värme... :) Haha här är det tyvärr inte så lyxig mat för mamsens bil ville inte starta (-25 igår) så jag äter skåpmat... ;) Blir tonfiskpaj här snart och Pepsi Max... :P

9 Martine:

Susanne: Ja,det å stresse er nok aldri bra for noe!

Skal bli flinkere til å roe ned i 2010 :-)



Wow,dere tjejer slår meg glatt! Skjønner at jeg har mye å lære,hihi.. ;-)



Håper du koser deg ikveld vennen,selv er det rolig her hos papsen,snart ut å se på rakkettene :-P

KRAM



10 Susanne:

Martine - Nej det är boven till mycket ont det... både i kropp och knopp... Ska allt ha koll på dig jag ska du se för nu är det 2010! :)



Har bara tagit det lugnt och käkat gott av det som fanns hemma här... :P Kikat på fyverkerierna som staden har skickat upp... Men bara genom fönstret för det är för kallt för att stå ute...



Kraam!!

11 Sindarin:

Sv: Han lever nog, nätt och jämt =P

12 Susanne:

Sindarin - Var det en tuff nyårsnatt för mannen?! ;)

13 Jossan:

Hej min vän!

Är de min tur att komma ner och ta någon i öre??;)



KRAMAR och ta hand om dig nu i kylan!

Tack för din hälsning

14 Susanne:

Jossan - Heeej vännen!

Inte menar du väl mig väl... ;) Borde ha öron på alla mina shakerar jag däremot haha...



Idag ger jag mig ut i alla fall tror jag... Måste handla lite mat... :P Ta hand om dig/er du med och grattis än en gång!!



Kraaaaaam!!

Kommentera här: