Kommentarer:

1 Anonym:

Redan beställt;P NOOOOT!! ha ha



Kram min vän

2 Susanne:

Jossan - Men vad säger du... har du inte tryckt på shoppingknappen... ;D



God morgon och kram vännen!!

3 Peggygirl:

Hahaha, helt galet och förhoppningsvis inte på riktigt..;-)

4 Susanne:

Peggygirl - Ja, jag hoppas verkligen det... :D För det kan jue inte vara för pott-träning heller när dom ska vara 3+ i ålder...

5 Peggygirl:

Absolut..! det ska bli grymt kul ;-)

6 Susanne:

Peggygirl - Precis! Du ska jue ha dubbelt kul nu jue... ;)

7 Peggygirl:

Yes..:-) Det är små söta baciller på avatarerna, jag tycker dom är rätt så coola ;-)

8 Susanne:

Peggygirl - Vad sjutton är jag en liten bacill?! :D Nu måste jag jue in igen å testa vad jag blir för en denna gången... Litet roar smått... ;)

9 Peggygirl:

Hahaha, tyvärr så kommer du alltid att ha samma lilla bacill när du kommenterar i min blogg :-) Alla får varsin och så behåller man den..:-) ja kanske inte alla för jag vet inte riktigt hur många baciller jag har :-)

Din "bacill" är nog en snäll bacill ;-)

10 Susanne:

Peggygirl - Just nu så skulle jag vilja vara en elak bacill å smita in till grannen å smitta dom med nåt så dom inte orkar att stampa å skrika så förbaskat! :( Men dom får lyssna på Renegade Five istället... ;)

11 Peggygirl:

Hahaha, ja du är så välkommen att invadera min blogg :-) ja sätt på högt och överrösta dom..!! annars kanske jag kan se om jag hittar en elak bacill som du kan använda :-)

12 Susanne:

Peggygirl - Får nog bli Rob Halford's falsettskrik här snart tror jag... ;) CD-spelaren fick spel (precis som jag snart!) här å började hacka som busen... inte bara högtalarna som jag spräcker tror jag... :P Stod jue i å för sig "monsterID" när jag förde muspekaren över min bacill... :D

13 Peggygirl:

haha, ja ett falsettskrik kan nog göra susen...:-) Mmm..jag vet, det står monster id men jag föredrar att kalla dom för baciller ;-)

14 Susanne:

Peggygirl - Det blev lugnt haha... men vi får väl se för hur länge... ;) Funderar på att kopiera den å skriva: det här är jag... :D

15 Peggygirl:

Ja gör det..:-) nu ska jag sätta igång och fixa till mig lite inför konserten ;-) ha en fortsatt härlig Söndag :-)

Kram!

16 Susanne:

Peggygirl - Det kommer säkert med i ett ännu tokigt inlägg framöver... :) Ha det så superkul!! Hälsa alla i bandet från mig... ;) Kraaam!!

17 Cat:

Hahaha! =P



Nu har jag vaknat till liv igen! ;)

Blev fullt upp igår.. O idag är jag lite seg! =P



Haha! Pratar dom engelska här..=P KLockrent ju!



Fick iväg en maskin igår! =P Så det är inte bara du som shoppar!! ;)

Jag vill också shoppa.. Men min lön har inte kommit än.. =( It sucks!



Puss! <3

18 Susanne:

Cat - Är det självaste Törnrosa som är här... ;)

Jag läste: blev lite full igår... :D Men det kanske stämmer när du är seg... :P



Barn säger jue så klockrena saker! Kunde nog göra en hel bok på alla mina kommentarer tror jag... :)



Hejja hejja! Vad kul! Lite mera kosing för dig att shoppa för... ;) Om du nu får ut lönen nån gång vill säga... :S Hoppas att det löser sig så dom på lönekontoret inte är lika vilsna som dom på bokningsavdelningen... :(



Puss!! <3

Kommentera här: