Pippi på dubbelmacka

            

Jag har jue gått och fått dille på dessa proteinscones som jag gör utav min modifierade fluff (kesellan är utbytt mot lätt yoghurt) *L* Idag blev det med smak av mandel... På/i hamnade det grillad kycklingfilé & lättost & grön paprika & flavorinotomater & champinjoner (som inte syns)... Nu är jag än en gång väldigt mätt i maggen... Gjorde lite mandelmaränger oxå när jag ändå var i farten... ;)

            

Håll tummarna för nu har det slutat att regna å solen försöker kika fram!! Så att man kan smita ut med sop-påsen om inte annat... :P Tror aldrig att jag har sett så mycket regnande som idag... *S* Tur att jag bor en halvtrappa upp annars hade jag nog älven här inne hos mig snart... Har en hörnlägenhet och det har regnat på alla tre sidors fönster på en och samma gång så har det blåst... :O

Mandelmarängerna är mald mandel blandat med vispad äggvita... Den som vill kan ha i sötningsmedel oxå... In i ugnen i 150 grader i cirka en kvart...

Lilla grötboken

            

                                       

kan man jue vinna (klicka på lilla bilden) om man mejlar in en fråga till Anki Sundin om kost och träning på info@sisuidrottsbocker.se senast den 14 augusti... Har mejlat dom och frågat om man inte kan få köpa den annars och vad den i så fall kostar... Den är jue bara på 31 sidor så det kan jue inte vara sååå många kronor... *L* Annars filurar jag jue minsann på att tacka ja till månadens bokpaket som sagt var... ;P

My workout wake up call

            

God morgon! Detta är din workout väckarklocka! Det är en vacker morgon vaknar upp och träning! Du vet hur mycket du kommer att känna?! Vilket underbart sätt att börja idag! Ta en stund att vakna upp kroppen, medan du fortfarande i sängen. Vänligen ligga platt på ryggen och kram knä i bröstet. Vänligen andas djupt för tre räknas ... och andas i tre avseenden. Medan du är där, tänka sig hur mycket du kommer att känna sig hela dagen, ha gett dig gåvan att arbeta ut i morse. Återigen, kram knä i bröstet, att hålla din rygg platta. Andas in djupt för tre och andas för tre. Än en gång, andas i tre avseenden, vilket knä en stor kram, andas ut och slappna av. Stor! Du kommer att vara glad att du arbetat i början av dagen, medan du fortfarande har chansen. Ta hand om oss själva är så viktigt. Arbeta ut när vi vaknar upp ger oss en bättre chans att ta väl hand om oss själva, innan dagen börjar ta över! Så kom igen, gå upp, och gör dig redo för träning! Här är ett tips: Gör vad känns bäst för dig, oavsett om man arbetar med en DVD, utöva utrustning hemma eller på gym eller går på en stärkande promenad utanför. De allt arbete och de är alla effektiva. Det är också häftigt att växla mellan dina val. Du kommer att uppskatta att ha några alternativ och du kommer se ännu bättre resultat på detta sätt!

Haha google översätt är jue bara för härligt!! Men inte fel att vakna till liv av att skratta lite heller... På denna sidan kan ni kika på fler modeller... Och på denna sidan har ni flera workout wake up calls att lyssna till... Själv tror jag att jag går och lägger mig på soffan för det regnar och är storm ute :P

Åååh jag tycker jue synd om stackars brevbäraren som cyklar runt i detta vädret i kortärmat och kortbrallor... *burr*