My workout wake up call

            

God morgon! Detta är din workout väckarklocka! Det är en vacker morgon vaknar upp och träning! Du vet hur mycket du kommer att känna?! Vilket underbart sätt att börja idag! Ta en stund att vakna upp kroppen, medan du fortfarande i sängen. Vänligen ligga platt på ryggen och kram knä i bröstet. Vänligen andas djupt för tre räknas ... och andas i tre avseenden. Medan du är där, tänka sig hur mycket du kommer att känna sig hela dagen, ha gett dig gåvan att arbeta ut i morse. Återigen, kram knä i bröstet, att hålla din rygg platta. Andas in djupt för tre och andas för tre. Än en gång, andas i tre avseenden, vilket knä en stor kram, andas ut och slappna av. Stor! Du kommer att vara glad att du arbetat i början av dagen, medan du fortfarande har chansen. Ta hand om oss själva är så viktigt. Arbeta ut när vi vaknar upp ger oss en bättre chans att ta väl hand om oss själva, innan dagen börjar ta över! Så kom igen, gå upp, och gör dig redo för träning! Här är ett tips: Gör vad känns bäst för dig, oavsett om man arbetar med en DVD, utöva utrustning hemma eller på gym eller går på en stärkande promenad utanför. De allt arbete och de är alla effektiva. Det är också häftigt att växla mellan dina val. Du kommer att uppskatta att ha några alternativ och du kommer se ännu bättre resultat på detta sätt!

Haha google översätt är jue bara för härligt!! Men inte fel att vakna till liv av att skratta lite heller... På denna sidan kan ni kika på fler modeller... Och på denna sidan har ni flera workout wake up calls att lyssna till... Själv tror jag att jag går och lägger mig på soffan för det regnar och är storm ute :P

Åååh jag tycker jue synd om stackars brevbäraren som cyklar runt i detta vädret i kortärmat och kortbrallor... *burr*

Kommentarer:

1 Mikaela - livet som hockeysambo:

Haha nej det är väl bara dina muskler som väger ;)

2 Susanne:

Mikaela - Ja å muskler väger jue mera än fett... så jag tar inte så stor plats... ;)

3 Mikaela - livet som hockeysambo:

haha säger du det så..

4 Susanne:

Mikaela - Fast med upp till norr skippar jag nog tror jag... :D

Kommentera här: