Man hittar saker på pappas dator oxå

            

When it comes to tracking your health, nothing tells the story better than your body fat. Using a scale doesn't account for water weight, and calorie counting is hard to do accurately, but regularly tracking your body fat gives you a clear picture of which way your body is headed. Using industry-standard Bio-electrical Impedance Analysis, our Pocket Metabolism Checker gives you an instant, personal readout of your current body fat percentage, and also functions as a travel alarm clock.

Sorry för att jag är lat och inte orkar att översätta... *S* Det är baden baden som gäller här efter maten... Promenixen utan vatten i stekande sol tog nog hårt på mig... ;P

Kommentarer:

1 Jossan:

Sa ju de fislisa, man MÅSTE ha vatten med sig, vi är ju känsliga varelser;)



Pöss

2 Susanne:

Jossan - Hej vännen!



Ja jisses jag svettades visst lite mer än vad jag trodde... Då ska man inte ha en vit tunn tisha på sig heller på sig... ;P



Pöss!!

3 Jossan:

Jag drack massor, trots att jag färdades i bilen med AC, ha ha.Så jag kan tänka mig att du svettades som bara den=D



Ha ha, wet t-shirt;P SWEEEEEEEEEEEEEEEEET!!!

4 Susanne:

Jossan - Så det var du som drack upp mitt vatten med andra ord... ;) Haha jag höll på att svälja hela kranen hemma hos päronen när jag kom dit... :P



Var ingen hemlis att jag hade den röda casallbehån under om man säger så... :D

5 Ousa:

SV: Tack snälla du! :) Ja, mina fötter...de kommer ett bild-repo på dem nu. Varning!! ;)

6 Susanne:

Ousa - Jag kanske ska ta å kika klart på dessa ben på teven först då... :) Å titta in till dig sen när jag inte ska äta något mera ikväll... ;)

Kommentera här: