Energy lip balm

 

Ja, du verkligen kan gå ner i vikt med knappt lyfta ett finger - minst, det är vad skaparna av Burner Balm vill att du ska tro. Brännare Balm är en viktminskning produkt som tilltalar två besatthet av många kvinna - en problematik med fantastiska läppglans, och en önskan att sprida ett fåtal pounds. That's right, det är ett läppglans som hjälper dig att gå ner i vikt. Håll fnittrar, jag menar allvar här.

Så här går det förmodligen fungerar: Bantning ingredienser såsom grönt te-extrakt och Hoodia kombineras i en välsmakande läppglans eller läppbalsam, och när man tillämpa den på dina läppar, det ger dig energi, vilket ökar din ämnesomsättning. Vad mer, lukten och smaken av produkten hjälper fungera som en aptitnedsättande, vilket betyder att du äter mindre. You're rekommenderas att tillämpa det fyra till sex gånger om dagen (men märkligt, inte mer än så). Enligt skaparna av produkten, kan du räkna med att bränna ca 8 pounds per månad och det kommer sätta du rygg $ 19.95 för alla fem smaker, eller omkring $ 6 för varje.

Haha jag bara älskar google översätt... Ser att det till och med är lite svengelska med... Kunde jue tro att jag använder detta som jag svammlar... Fet brinnande energi läppbalsam lixom... :P Undrar om det har samma effekt om man smörjer in händerna med det?! Eller låter då händerna bli att plocka ut mat ur kylskåp och skafferi mitt i nätterna... ;)

Kommentarer:

1 Jasmin:

Det låter sjukt men vem vet det kanske är saning ;)

Sv; jo det har du rätt i!

Hur många gånger i veckan tränar du??

Kramis.

2 Susanne:

Jasmin - Hihi skulle inte tro det... Det är bara att röra på sig och äta rätt som gäller... ;) Jag tränar på gym varannan dag och så promenixar jag varje dag i regel... :)

3 Jasmin:

Sv; okej okej! Om du fick tipsa om ditt bästa råd om att få en snygg mage utan att träna i hjäl sig vad är det då??

Kram.

4 Susanne:

Jasmin - Det finns inga genvägar tyvärr... Och det går inte att punktförbränna fett... Utan det är som sagt var att göra av med mer än man stoppar i sig... För alla har magrutor där under... Sen får man jue lov att träna dom oxå... :) Kram!

5 Jasmin:

sv; Aha!:D Jag som trodde att de flesta som säger att de inte tränar men ändå har magrutor har typ ätit något eller fetsugit. men nu vet jag!:D

Vad händer ikväll då ??

Kram. :D

6 Susanne:

Jasmin - På många smala som inte tränar kan dom jue synas ändå eftersom att dom inte har något underhudsfett... Sen finns det dom som tar till kniven oxå... I USA skulpterar dom jue fram så kallade rutor... :S Kvällen blir lugn tror jag... :) Själv då?! Kram!

7 ☆ Mikaela, hockeyspelaren och lilla Aimee:

Haha ja fast C åker ju ganska snabbt han med ;)

8 Susanne:

Mikaela - Då blir det till att ta det långa benet före det andra då... och inte fingret... ;)

Kommentera här: