Jag hinner inte med

 

Haha nu kom det ännu en tidning hem till mig idag... Brevbäraren måste jue tro att jag inte gör annat än läser... För det dimper jue ner böcker ibland här oxå som sagt var... ;) Mamsen var hit idag med "livets dryck" åt mig och då fick hon en bok utav mig... Skulle faktiskt vilja kika i den nya hälsokokboken som har kommit ut om det kan vara något spännande i den... Har för mig att man kan köpa den billigt på ica eller coop som medlem...

 

Härligt soligt höstväder ute idag på min promenix... Men det är fan inte varmt alltså i skuggan och när det blåser... Snart dax att ta fram vantarna tror jag... 2 plus i morse... :O När jag kommer fram till gymet så är det som en dimma vid dörrarna av folk som står utanför och röker... Många av dom väldigt överviktiga oxå så jag blir så ledsen vad folk misshandlar sina kroppar... :( Man har jue faktiskt bara en...

Själv så försöker jag jue få ordning på mig och min egen kropp då med att träna... *L* Idag kördes det axlarna (både rehab och styrka) & triceps... Sen sa axeln ifrån att den ville inget mera... Och knoppen sa till mig att kör inte ben innan du drar till Västerås... Menar jag ska jue stå och gå på dom en hel del där... :P Snackade med Kenneth oxå (skkf) så att jag vet när jag ska vara redo på fredag...

Håll i er för jag får gå upp i tid hela tre dagar i rad!! Jag kommer jue att dööö... ;P

Kommentarer:

1 ☆Mikaela och lilla Aimee:

Haha ja hotar jag med dig så tänker han nog till en extra gång ;)

2 Susanne:

Mikaela - Precis! Annars kan jag ta med mig någon av dom stora muskelknuttarna ifrån Västerås å komma å hälsa på... ;D

3 ☆Mikaela och lilla Aimee:

Haha jo jag vet, ska bli kul o se vad kaffegänget åker på stryk med ;)

4 Susanne:

Mikaela - Bara dom dricker "mitt" kaffe så lär dom vinna till max... ;)



En på 17 bast i målet! :)

5 ☆Mikaela och lilla Aimee:

Haha, ja en 17åring kan ju vara bra...

6 Susanne:

Mikaela - Ja endera så blir det kaos eller oxå så blir det succé... :D

7 ☆Mikaela och lilla Aimee:

Haha ja han blir ju antingen en syndabock eller en hjälte i princip.

8 Susanne:

Mikaela - Precis! Han vet nog inte vad han ger sig in på... ;D

9 ☆Mikaela och lilla Aimee:

Antagligen inte ;)

10 Susanne:

Mikaela - Men vilken grabb säger nej till det lixom... :) Ska dock bli spännande å se hur det går...

11 Nina:

Du får inte glömma bort att gå o lägga dig i tid oxå så du verkligen kommer upp :O)



12 Susanne:

Nina - Ja det blir nog det tuffaste av allt det... :D Sen får jag ställa alla larm jag har för då sover jag väl om jag så aldrig har gjort det förut! :P

13 ☆Mikaela och lilla Aimee:

Ja men det går nog bra.

14 Susanne:

Mikaela - Ja bara han inte blir för stursk... å tar sig (fruset) vatten över huvudet... :)

15 ☆Mikaela och lilla Aimee:

japp, heja detroit! ;)

16 Susanne:

Mikaela - Färjestaaad Färjestaad!! :D



Passa dig... tänk på att jag har muckler... ;)

17 Ousa:

Kör inte ben och glöm inte dunken :D

Jag ska dit och kika på Lördag, ska bli kul att se alla tjejer. Har ju läst en del bloggar nu och följt deras hårda resa mot scen. Vet du om man får ta med kameran in? Har du någon koll när finalen för tjejerna går, är den lagd först eller sist på dagen?

18 Susanne:

Ousa - Ja visst ja dunken var det jue oxå ja... :D

Visst får du ta med kameran in... Men du får bara plåta från din plats... inte ränna i gångarna eller längst fram... ;) Finalen går klockan 15 och i denna ordningen: CBB, BF, Fitness, BB juniorer, BB veteraner å BB rullstol... Se om jag hinner kika på något eller ej... :P

Kommentera här: