Three out of four ain't bad

 

Så många dagar än så länge denna veckan har jag promenixat... Och i morgon så är det jue trappträning oxå... :P Idag däremot så styrdes mina steg först ner till stan där det är kontinental marknad på torget... Sol (för det mesta) och 16 härliga plusgrader... Fast att jag höll på att blåsa bort!!

  

Efter att jag hade fixat mina ärenden på stan så bar det av hem för en mellanlandning... Sen iväg igen och hämta ut paket på Coop som ligger åt andra hållet från stan sett... Hittade min all-bran med yoghurt som jag tjatat så om... :D Och även kex med smak av kanel och äpple som jag tänkte att smula över min fluff...

  

Tänkte även att prova om fem miljarder bakterier kan få min mage lite snällare emot mig... Sen blir det även till att försöka få ordning på utsidan oxå... ;) Schampoo och mascara bland annat plus nya linser... Får lov att bli en spadag här någon dag med tillhörande fotbad... :P

 

Har jue fått mig ett nytt badlakan som jag ska ta och inviga tänkte jag... ;P

Kommentarer:

1 Carro:

Hallå tjejen! Long tajm som sagt. Har allt vart in här ibland och kollat så du sköter dig:) Men slarvat med att göra avtryck. Härligt att din fossing bättrat på sig. KRAM

2 Susanne:

Carro - Hejsan! Ja, jag irrade mig jue in på din nya blogg för ett tag sedan så nu kan jue jag hålla koll på dig med... ;) Hoppas att maggen din blir bättre i samma takt som min fot! Så vi båda kan vara ute och promenixa... :) Kraam till dig och Sigge!!

3 Matilda:

Hej! Härligt väder det verkar vara :) vi hade 18 fina grader idag - perfekt för att köra ute på hojen :) Allt bra?

4 Susanne:

Matilda - Hejsan! Jag blev sugen på att grilla så hoppas vädret håller i sig... Kom upp i hel 17 grader till slut här... :) Perfekt promenixväder så bara bra här... Med dig oxå?!

Kommentera här: