Hur många namn finns det

  

egentligen för ordet täckplast tro?! Har lärt mig att det även heter skyddsfolie bland annat... Snart så hittar jag det väl under ordet gladpack oxå... :D Letar nämligen efter bästa pris så vi kan shoppa det att klä väggar och golv med under SM i Athletic Fitness som går av stapeln till helgen... Lördag 4 september!!

Jesper (som jag är moster till) har precis varit här och fått sig proteinpulver och vitargo så att han kan göra sig gainers... Vi shakade till en drink här och han tyckte att det var gott... Skickade med han ett par shakers oxå så att han har att blanda det hela i... Nu ska vi se om Freddan dyker upp med affischer oxå... ;)

Det är nämligen dax för att nita upp lite sådana igen ute på stan... Härligt soligt promenixväder får jag mig oxå... Tror att sommaren är tebax och hälsar på lite en sväng... :P In på Random Brand ska jag och hälsa på oxå och tapetsera upp lite affisher... Vem vet så kanske jag kommer ut med lite mera kläder... :D 

Men nu är det dax för veckans trappträning med äppelfluff i magen!!

Kommentarer:

1 liza:

Hej hej!

ja SM verkar bli större o större varje år..Men såg att det inte e så många som ska tävla ännu. men det kommer kanske fler namn snart får vi hoppas..;)



Som det ser ut nu så kommer vi inte o komma till säffle då ja ska jobba på natten... blir för stressigt för min lilla kropp om ja inte får sova ordentligt...

Men du kan väl maila din adress till mig på mailen eller face så skickar ja din mugg..;) o så kan du ju maila nårga bilder på kläderna om du har lust....



Puss o kram...

2 Susanne:

Liza - Heeej vännen!

Ja det blir mer och mer happenings runt omkring i alla fall... Sista anmälningsdag var i söndags så det blir tyvärr inga fler tävlande... Lite tråkigt... :(



Dumt och stressa kroppen din nu när du ska tävla själv snart... Men då ses vi i Västerås i alla fall... :) Och jag har mer tid till att plåta kläder... ;) Har inte hunnit med för det är full rulle inför SM här nu med allt förarbete och försäljning av biljetter... :P Jag lämnar min adress i inkorgen på fb åt dig och tack!!



Puss & Kraam!!

3 Ousa:

Äppelfluff..mums! Själv har jag ätit årets störtsta potion av husman: Brunabönor me fläsk....jag är nästan 4kg tyngre nu. :P

4 Pia:

Den där äppelfluffen såg inte alls fy skamm ut! MUMS!

5 Susanne:

Ousa - Här har det blivit en stor portion med köttfärssås... Det räknas väl som husman det oxå... eller huskvinna kanske man ska säga... :D

6 Susanne:

Pia - Det är mumsfillibabba!! Och nyttigt är det oxå... :P

Kommentera här: