Kommentarer:

1 Jossan:

Hej gumman



Hmm undra hur många kcal ja brännde när jag sprang och fyllde på glass skålen min i går kväll???;P



KRAM OCH INTE GODMORGON UTAN GODDAG

2 Erika:

Vars är du siss, har vart lite tyst från dig idag... hoppas inga marsmänniskor rövat bort dig under gårdagens Marsattack!:D

Hoppas iaf du haft en bra dag idag, här har det kommit ännu mer snö IGEN!

Blir det nån dejt ikväll för dig?

Kramar

3 Susanne:

Jossan - Heeej vännen!



Ja på tal om det så jämnade det nog ut sig med mina hemmagjorda bars tror jag... ;) Glass var länge sedan jag åt... Tänk sandwish med pepparkakssmak... :P



God eftermiddag nu då kanske... :D Kraaam!!

4 Susanne:

Erika - Det är väl vi kvinnor som är från mars eller hur var det nu igen... :D Jag sitter och plöjer igenom mina träningstidningar i min ena fotölj medans det är ljust... Har jue knappt några lampor som funkar här... Annars så har jag hunnit med att tappa humöret på mina garnnystan... :P Snöade igår men inte idag som väl är för nu räcker det... Klart att det blir en dejt... Men den är en timme tidigare det vet väl... Bra va?! ;) Kraam!!

Kommentera här: