En hjälpande hand

 

Känner du dig nedtyngd så testa Goewey's aktiveringsknapp... Föreställ dig en knapp på din vänstra handflata... Tryck på den och detta skickar en stoppsignal till din hjärna... Ta tre andetag och för varje andetag så föreställer du dig en färg (använd alltid samma tre färger)... Slappna av... Du har nu (förhoppningsvis) aktiverat andra delar än reptilhjärnan och kan tänka klart igen... Din knapp kommer att fungera bättre och bättre med tiden... Som min shoppingknapp kanske... ;)

Just nu så håller jag på och gå upp i atomer på mina garnnystan som jag inte hittar båda ändarna på eftersom jag ska virka med dubbelt garn... Gaaah!! :P

Kommentarer:

1 Sashli:



Heeeeeeeeej min lilla Drottning Von Miss Karlstad som smaskar för mig med tills jag kan smaska med dig, haha!



Hoppas du har haft en underbar söndag min vän!

oouf, precis hemkommen från ett benpass, hahaha JÖSSES säger jag bara. Körde på TUNGT kan jag lova, tog i för dig med sörru :D



Absolut, vi får boka in!!

Ska också på shoppingturne då, kan jag få med mig lite persiska kryddor oh annat skoj till våra experiment ;D



Ny vecka imorgon, då blir det full fart igen för lilla mig!

Fas 1 i dieten rullar på riktigt bra faktiskt, så kommer ligga kvar i denna period ett tag till ;)



Hur mår min Miss i ryggen då? Nerverna går väl inte dig på nerverna hoppas jag hoho va rolig jag är, haha :P :D



Önskar dig en UNDERBAR vecka min PICS :D

Puss och Kram <3

2 Susanne:

Sashli - Heeej min Miss Örebro Prinsessa som traskar (kör ben) för mig med tills jag kan traska med dig haha... Rimmade bra va... ;)



Bara bra här... Har hamnat i soffan igen och kikar på 24... Jag och mina serier du vet så det är bara bra att du tar i för mig med... :P Men i morgon så är det dax för gymet igen!



Har du varit på All världens mat (coop) på Kronoparken och spanat in vad dom har?! Tänkte att jag skulle ta mig dit någon dag... :)



Håller mig på min fas 1 jag med hihi och äter så att jag blir stooor och staaark... Vilar jue och växer nu som sagt var... ;)



Min rygg är bara bra... Haha den var faktiskt bra!! Nerverna går mig jue faktiskt på nerverna i den trasiga axeln... :P Får ha det som status på facebook tror jag... :D



Ha en härlig kväll nu vännen min!! Puss & Kraam!! <3

Kommentera här: