Äppelskum

 

Vispad äggvita med lite sötningsmedel i blandat med rivet äpple med pressad citron över = mums!! :P Sen har jag experimenterat lite oxå förstås och försökt få till tortillabröd... Blandade kikärtsmjöl med proteinpulver & vatten & lite olja & två äggvitor... Blev rätt okey men påminner lite om pannkakor på samma gång på något vis... Så det färdiga resultat sen får väl kallas endera pizza eller crepés... :D

 
  

Har även mumsat på piggelin = djupfrysta vindruvor... Lätt att dom ser goda ut?! Har inte gjort många knop här annars idag precis som bloggen... ;) Suttit och läst i mina träningstidningar och sett lite serier på teven... Experimenterat i köket som sagt var för det är en cheesecake light på gång oxå... Sen spa:at för jag ville inte gå ut i minus 20 grader... Nu natti natti så att jag är piggelin i morgon!! :P

 

Fint som jag har dukat va?! :)

Kommentarer:

1 Martine:

Godmorgen!

Var noget strul m bloggen igår,da jeg ikke fikk lagt igjen kommentar før sent.. :-S



Min bestemor hadde ramlet på glattisen,så min far og jeg var taxisjafører til legevakten. Heldigvis ikke noe brukket! Men hun får være forsiktig nå fremover,og hvile foten/hoften gott. Ellers ble det tidlig kveld,sovet typ 10timer men vært litt våken innimellom. tror jeg har fått hentet meg mer inn igjen søvnmessig nå iallfall :-)

Mums,det så jo riktig godt ut!Lignet på pannekaker som du sier,hihi. Inte smart å gå inn på din side føre frulle,blir jo alltid så hungrig :-P He he.



Ha en toppen søndag hos dine foreldre vennen!! Her blir det å sjekke ut gym-muligheter til imorgen.. Men først mat og dusj iallfall. STORT kram<3

2 Susanne:

Martine - God morgon vännen!

Det var inte mycket som fungerade med bloggen igår... Dom har tydligen problem med både det ena och det andra med jobbar på det... :S



Skönt att hon inte bröt något i alla fall... Dom har mycket och göra på akuten nu med benbrott... :( Är lika kallt här idag med -20 så mina päron hämtar upp mig som väl är till middagen så jag behöver inte gå ut... :P Som vanligt så kom inte jag i säng i tid då...

Smakade bara på dom när dom var varma så det ska bli spännande att se hur dom är nu när dom kallnat... Kanske mer brödlikt då... Gott var det i alla fall... :) Här ska det blir fluff snart...



Ska oxå ta mig en dusch om en stund... Men först kika runt lite i cyberrymden och se om jag hittar något kul... ;) Hoppas att får till någon bra deal med något gym och ha en härlig dag! Kraaam!! <3

3 Jossan:

Godmorgon vännen min



Vad du är duktig med protte bak..kan du inte komma hit och laga åt oss med:D Vi behöv he..speciellt efter gårdagens bodyb ätarkväll..galet! Idag skärper jag till mig..lovar!!



KRAM dags för dusch så jag är fräsch när du kommer hit och bakar;)

4 Susanne:

Jossan - God morgon vännen min!



Ja igår spillde jag minsann ingenting vad jag kommer ihåg... Men idag som du vet haha... Det är bra att vara klädd i cammo dock för det syns inte så väl då... ;)



Kan be päronen skjutsa mig hem till dig sen... Ska nämligen dit och äta pippi... :P Marängsviss till efterrätt kan väl kallas för bodybuildarmat?! :O



Kraaaaaam!!

5 Maria Andersson:

Det låter som min lördag....när man itne har något att göra så vistas man experimenterande i köket eller läser "skvaller" på nätet. :)

Ha en skön söndag!

6 Susanne:

Maria Andersson - Det är rätt så gott att ta en sådan dag emellanåt och bara vara... Men då kan vi jue säga att vi myste ihop då jue... :) Ha en härlig dag du med!

7 Miss Wish:

Mums livet är gott att stoppa i munnen. Jag har blivit tokig i min nya efterrätt =) KRAM och tack för visit hos mig fast jag så sällan är inne.

8 Susanne:

Miss Wish - Jaaa det finns så otroligt mycket gott och nyttigt... :P Menar du den röran med havregryn och nötter med vispad äggvita?! Det är en nygammal favorit här nu... :) Kraam!!

Kommentera här: