Hjärtekrossaren och jag

 

har gjort oss en fluff att ladda upp dagen med... Det blir nämligen ingen dundergröt idag för jag ska träffa La Familia... Och jag måste jue ha plats i magen för mamsens mat hemma hos päronen... ;) Höll faktiskt på att inte bli något i magen alls för så här såg det ut förut... Som vanligt kan man väl säga haha... :P

  

Allt handlar om att sätta mål (inte bara mat här nu) Du sätter dig jue inte i bilen utan att veta vart du är på väg... Bara för att sen börja ifrågasätta varför du aldrig kom fram... Blir som väl är hämtad av färdtjänst (mina päron) för det är lite för kallt ute för att gå hem till dom idag... -20... Tänk om det kunde vara +20 istället!!

Läs av din personlighet i dina begär... Sug efter sött eller salt kan ge ledtrådar om både din hälsa och personlighet... Är du sugen på salt så får du troligen i dig för lite mineraler i kosten och om du ofta längtar efter en bit mörk choklad är du social och gillar att stå i rampljuset... Där ser man... :D

Kommentarer:

1 liza:

Hejsan hoppsan=)

Hahaha... ja de hade varit kul.. de gjord jag en gång när jag skull skicka till min mamma.. men så skickade jag de till en klasskompis istället.. O sen en annan gång skickade ja o fråga en kompis om vi skulle ut o fika.. o så fick jag tillbaka från ngn äldre man som var gift.. Hahha... så fel de kan bli ibland..;)



Oki, ska läsa om det o se vad det kan vara för ngt;)



såg bilden du la upp i min logg! Såååå snygga dem var.. riktigt nice..så dem vill jag allt ha dem med..;) får nog snällt vänta tills jag fyller år o önska mig lite då. eller nu om jag får jobba lite mer så kanske man kan unna sig ett par byxor..eller ngt annat fint från dem..;)



Ja det e sant. denna kursen går ju ganska snabbt så ma hinner nog inte riktigt tröttna. och sen så hoppas jag att jag kan få sommar jobb oxå där jag jobbar nu. men de tror jag säkert att jag får..;) ska ringa min chef imorn o säga till honom att han har mig i åtanke.;)hade varit nice o kunna jobba natten då..så har man dagen på sig o ut o sola o hinna träna innan man ska jobba... vet inte varför men jag gillar o jobba kväll o nätter o helger.. kanske för att det e mer betalt.. hehhe.



Mm..ska verkligen ta mig en funderare när de kommer til hur jag ska göra.. men jag tror att de lutar åt att jag tar lånet så jag slipper o oroa mig för att behöva avbryta allt... Jag vet inte hur mt jag får lov att jobba. ska kolla upp det med dem sen när jag har fått mitt lån beviljat=)



hAHAHHAA...typiskt att nyckeln ska vara bortslarvad oxå.. men kan du inte be om ett annat förråd? istället för o ha de, eller du bryr dig inte?



aha..nice.. låter som att vi får ta oss en tur til jysk o ta en tittom vi hittar ngn spegel..;)



PÖSSS

2 Martine:

Ser ut som om det fungerer igjen nu da,iallfall med kommentarene :-)



Ja,det er fullt opp med folk som detter og slår seg nu når det er så glatt ute! Gjelder å være forsiktig.

Så bra at du får skyss til foreldrene,er jo alt for kaldt hos er nu..Usch! Selv har jeg ikke vært ute enda,men er bare -3grader sa papsen,men siden det ligger ved kysten er det rått alikevel.



Blir em besøk hos bestemor da vi er invitert dit. Også kjører vi innom gymmet og ser etter det er planen :-) Hoppas de har bra m utstyr mm!

ble Johan Falk-GSI her nu,Vapenbröder er på vei.. Hihi.



Puss

3 Sashli:

Heeeeeej min underbara bars smaskande Drottning Von Miss Karlstad :D



Blää, känner mig sockerbakis idag, haha. Blev lite väl för mycket av det sliskiga igår och dåligt med med :S men men lätt att glömma när man sitter där med sötsakerna framför sig!



Hur har lilla frökens dag varit hittills då? Myst till 100 % hos dina föräldrar? :) Hade promenadbandet kommit?? :D



Slank det ner många bars igår eller? 2 blidde det för mig mellan godiset, haha så jag skulle få i mig lite protein också (fy på lilla mig, dåliga matvanor igår) :P



Hoppas ni har det super vännen!!

:D Puss och Kram <3

4 Erika:

Hoppas du haft trevligt och fyllt upp lill-maggen nu samt att du är redo för att bege dig till varmare breddgrader... på med bikinin;D

Syns snart Siss;)



Kram

5 Susanne:

Liza - Hejsan!

Jag har allt lyckats med det där att skicka fel jag med... Ibland går det lite väl för fort... Kan bli knas på msn oxå ibland med min hand som lever sitt eget liv... Skrev i meddelandefältet: Fixar kk... Som då skulle vara: fixar käk... :D



Nu påminde du mig att jag har jue inte läst om CLA än... :)



Ja det står mitt namn på dom! :P Dom andra som jag har är jue i en annan färg oxå plus att i dom så är det mycket tjockare tyg... Bra att ha sådant cammomönster när man spiller oxå har jag märkt för det syns inte så väl... ;)



Tror säkert att du får sommarjobb för folk ska jue ha semester... Sådana tider tog alltid jag oxå när jag jobbade... Dels så tjänar man jue mer och så behöver man inte gå upp så tidigt på morgonen... ;) Sådana tider finns alltid att få för dom flesta vill inte ha dom... och det är jue bra för en annan som vill lixom...



Har glömt det jag oxå vad summan är som inte får överskridas... Vet att dom ändrade det för något år sedan i alla fall så att man kan jobba mera... Många extrajobbare på jobbet som strulade med det där för det var per månad och inte år... :S



Finns inget annat förråd men jag bryr mig inte för jag har inga prylar att ha där ändå... Allt brann jue upp för mig... :( Men det är jue som det är i detta huset haha... Fast jag stormtrivs i lägenheten och läget!



Ja den brukar finnas med på rean ofta ser jag... Finns i olika färgställningar... Jag har den i guld... :D



Pöss!!

6 Susanne:

Martine - Ja nu verkar det att vara up and running igen... Håller tummar och tår! :)



Peppar peppar så har jag klarat mig för en gångs skull... Men har jue kryckor här hemma ifall att om... ;)

Här är det "bara" -15 nu så jag passar på att frosta av frysen äntligen... :P Papsen fick med sig all min mat i en stooor träningstrunk och ställa ute på deras altan... och så får jag tebax det på tisdag igen...



Här blir det en tatueringsserie på teven... Dom kör ingen Johan Falk film idag utan det var en gammal Wallanderfilm från 2005 istället som jag redan har sett... Har jue lite i datorn att välja på så mig går det jue ingen nöd på... ;)



Hoppas att det var bättre med bestemor och att du fick till en bra deal med gymet! :) Puss!!

7 Jossan:

HEEEEEEEEEEJ vännen



Nu har vi fyllt upp maggarna både två hos mammsen:D



Hoppas du får en fylld frys oxå snart!!:)



KRAAAAAAAAAAAAM

8 Susanne:

Sashli - Heeej min Miss Örebro Candy Cookie Prinsessa!! :D



Jag mumsade faktiskt bara i mig en bars igår... Däremot idag så blev det jue marängsviss till efterrätt... Och liiite extra maränger till det som jag bara älskar... :P



Har i princip precis hittat hem här igen... Packade all min mat i frysen i en trunk och skickade med hem till päronen så jag frostar av nu äntligen... Gåbandet hade inte dykt upp än tyvärr... :( Jag som var så nyfiken!



Jag åt nyttigt godis som jag gjorde mig istället... Är ingen godisråtta jag utan har nog bara ett barsberoende... :D Men en (i taget) räcker så är jag nöjd...



Har haft det bara bra... Syrran med familj var oxå där och käkade... Jag och syrrans tös lekte med mössor och halsdukar... :D



Hoppas att du oxå har det super!! Puss & Kraam vännen!! <3



9 Martine:

Lurt å ta frysen nu da! Du har vel mat så du klarer dej frem til tirsdag hoppas jeg?! ;-)

Ja,vi får være forsiktige på glattisen begge to.



Bestemor følte seg bedre idag ja,haltet litt men hadde fått satt på støttebandasjen,så da var det bedre,hihi :-P

Var innom begge gymmene her,men det ble der jeg har trent før(er litt vant da vet du).. Var heldig for var gratis prøveuke der nu,så alt er klart for morgendagen! Er jo litt vanedyr,så er spent men gjør nok bare godt for kropp og topp med litt forandring der også :-)



Ble en kvelds shake og cashews her nu,blir snart litt spamys før jeg skal krama kudden..Tror bussturen fremdeles sitter igjen litt i kroppen enda,segt!



Ha en toppen kveld nu vennen<3

10 Susanne:

Erika - Jajamän har fyllt upp magen så jag lär fylla ut bikinin nu haha... :P Därför så har jag skickat med päronen all min mat hem till dom... Nej då frostar bara av min frys! :D



Reklamen slut!! Tebax till våran dejt... ;) Kraaam!!

11 Susanne:

Jossan - Heeej vännen!



Haha ja, jag är mätt än men så mumsade jag i mig alla marängerna som blev kvar oxå... ;P



Full i is är den däremot nu som smäller i högan sky!! :D



Kraaaaaam!!

12 Susanne:

Martine - Ja bäst att passa på medans som det är så pass kallt som det är... Nu ska du se att det går och blir varmare bara för det... ;) Har allt mat i kylskåp och skafferi tills dess så att jag klarar mig... :P

Bodde vi närmare varandra så kunde vi hålla varandra i handen... :D



Gott att det går åt rätt håll för henne... Och även för dig som får en gratis provträningsvecka... Perfekt jue! Bra och prova sig fram även om du varit där innan... Då kanske du även vågar att prova på det andra gymet sen... Några steg i taget lixom... :)



Är mätt än här jag sen jag var hemma hos päronen... :D Men blir säkert min kvällsfluff sen innan jag kramar kudden oxå... Håller jue ställningarna ett tag till jag... ;)



Sov så gott nu vännen! Kraam!! <3

Kommentera här: