Nu har jag nog gjort något dumt

  

Haha nejdå inte rånat någon bank om ni nu trodde det... Utan det att jag frostar av frysen... :P Det smäller som satan här nu när det faller ner is och lär nog göra en bra bit in på natten... Skickade med all min mat med päronen hem till dom i en trunk... Är jue frystemperatur ute så det får stå på deras altan under tiden...

 

Lekte inte med maten hemma hos päronen men väl med besticken... Ser ut som i lustiga huset och det var det väl oxå när jag och Jennifer provade mössor och halsdukar på löpande band... :D Det slutade med mig i rånarluva och hon i tre halsdukar... Nu däremot så har myspys och raggsockorna åkt på igen här hemma...

  

Vi fick jättegod kyckling med vin i såsen bland annat så nu ni så har jag ätit vin i alla fall... ;) Kunde inte bestämma mig för ris eller pressad potatis så det blev både ock... Och massor av gula morötter och broccoli... För att inte snacka om efterrätten som var marängsviss!! Råkade att åka ner liiite extra maränger i magen oxå... :P

 

Så nu är jag laddad inför promenixen och gymet i morgon... Om jag nu får någon sömn i natt vill säga haha... För frysen är oxå laddad med iiis!! Hoppar högt här emellanåt på stolen när det ramlar ner i lådan på golvet... :O Så det är nog bäst att jag smiter ut i köket och ser hur det går... En form av experiment det här oxå... :P

Kommentarer:

1 soffan:

Åhh, fy fasiken vad gott med marängsviss!!!

2 Susanne:

Soffan - Det var inte dumt alls för det var hur länge sen som helst som jag åt det... :P

3 Jossan:

Mehh har du blivit en liten ninja;)



KRAAAAAM

4 Martine:

Godmorgen!

Ja,vi får håpe kulden holder seg noen dager til for maten din sin del da,hihi ;-)



Every journey starts with a single step,jeg må ta litt av gangen tror jeg.. :-) Sitter å lader upp med dundergrøt nu,åpner jo ikke før 9:00 der,så morgenene mine blir litt forskyvet. Men det er også bare en vanesak,tror nok kropp og topp egentlig bare har godt av det nemlig :-P



Mums,det ser ut som om foreldrene dine har matet deg godt! :-) Hoppas du har fått sove godt inatt vennen?

Puss

5 Susanne:

Jossan - God morgon vännen!



Visst är jag tuff haha... ;) Nu så kommer jag att shoppa massor av kampsportssaker utav er... :D



Kraaaaaam!!

6 Susanne:

Martine - God morgon vännen!

Nu är det -12 och det ska jue vara -18 i en frys men det går nog bra... Här så har det snöat massor igen däremot så plogbilen far i skytteltrafik utanför... :P



Precis små babysteps... eller oxå så kör du med mina 33:or... ;)

Det har jue inte jag några problem med då... Mer att jag ska hinna till gymet i tid innan det stänger i så fall hihi... Människan är som sagt var jue ett vanedjur... Så det kan vara bra för vem som helst att ändra lite på saker och ting... :)



Nog matar dom mig alltid... Men inte nog tydligen för nu var jag uppe och åt inatt igen... :D Hoppas att du sovit gott och sovit ikapp bussfärden nu!



Puss!! <3

7 Markusmathilda:

i sow this site while i was looking for a site with uesful information it really helped me. nice job you are doing please keep it on.

Kommentera här: