Jag har tagit blodprov

 

Rosorna var dumma emot mig när jag försökte att stötta upp dom... :P Dom har jue blåst omkull och som tur var gjorde jue inte jag det på min promenix... Passade även på att hämta ut min senaste bok i samlingen till alla vampyrböcker... Lyckat att komma blodig då kanske... ;)

 

Tur att grannens blommor var snällare med mig som jag har varit upp och vattnat nu... Går jue inte an att glömma bort dom som jag brukar att göra med mina egna... :D Nu ska jag ta och testa dessa heta bananer så om ni inte hör något mera ifrån mig så var dom inte ätliga... :P

 

Hot shot glas... Haha passande va?! Chill out!! ;)

Kommentarer:

1 Prinsessan på Ärten:

Tycker du ska äta upp bladen som hämnd...Fick massa rosblad på pajen när vi var på Rosencafét i veckan.



Tröstkram

2 Susanne:

Prinsessan på Ärten - Jaaa det kan jag jue göra jag som håller på och äter blommor för fullt här nu... :D Det har ramlat av en hel del rosblad så det såg ut som det var utstrött efter min väg... ;)

3 Matilda:

Oj, bli bländade låter farligt, då kan de ju köra in i mig... hm. Ska tänka lite mer på den där västen men den var onekligen häftig!

4 Susanne:

Matilda - Dom lär nog se dig långt innan eftersom jackan är självlysande... Så det är nog ingen fara skulle jag tro... :)

5 Erika:

God morgon siss!

Inte kan du lämna blod förs du är uppe i rätt matchvikt igen, nä spar på dina röda droppar tycker jag;)

Nu hoppas jag upp ett steg... syns snart igen;)

6 Jossan:

Godmorgon!



Ställ fram gummiklubban så kommer jag:D

HÄr är världens största ros i vas kan ja lova, hi hi. livsfarliga taggar på den..

Kraaaaaaaaaam

7 Susanne:

Erika - God morgon siss!!

Ingen fara skedd för jag gjorde som mina kära vampisar och sög i mig det igen... Går jue inte an att spilla detta blåblodiga (alla blåbär :D) blod inte... :P Hihi ja här är det jue ingen censur/svammelspärr... ;) Kraam!!

8 Susanne:

Jossan - God morgon vännen!



Jag ställer fram hela verktygslådan så är vi rustade... :D

Haha det är nog tur att jag bara får ätbara blommor här... Fast man nästan bränner sig på dom... ;P

Kraaaaaam!!

Kommentera här: