Nu har jag fotat

 

Och som jag gick från gymet så kunde man tro att jag har varit på playan och festat... :D Förrutom att jag körde rehaben för axlarna så körde jag även bröst och mage plus ben... Tur att jag har några extrakilon på mig nu annars så hade jag nog blåst omkull... ;)

 

Bara för att jag inte hade några pengar med mig så hittade jag jue Anja Pärson's nötblandningar... :P Men kom i alla fall hem med det tredje paketet som innehöll mandelmjöl... Hittade även en lapp ifrån postis på hallgolvet att jag kan hämta ännu ett paket... :D

 

Men vette sjutton om mina ben vill vara med på något mera promenixande idag... Om inte annat så har jue Shell dygnet runt öppet så jag kan jue ta god tid på mig... ;) Blir nog en soffpotatis en stund i alla fall efter att jag har diskat nu när jag har fått mat i maggen... :P

  

Efter regn kommer solsken... Men nu velar vädergudarna igen!!

Kommentarer:

1 pauli♥:

oj har du 33!? kan inte vara roligt hörru..

2 Susanne:

Pauli - Nej det finns inte värst mycket fint att köpa i den storleken... Enda pluset är väl att jag spar pengar... ;) Men ser jue så mycket fint som jag vill ha!!

3 Ousa:

sv:Aah, tack för länken. Ska kika in där. ZMA tar jag redan, fast vet inte om det är rätt dos. Två tabletter de dagar jag tränat hårt. Kanske inte mg stämmer med kapslarna? funderar

Mandelmjöl..de var nått nytt för mig. :O

4 Susanne:

Ousa - Vassego! :) Jag käkar alltid två tabletter till kvällen vilket jag har tränat eller ej... Har aldrig kramp i vaden längre... Det är jue inte samma dos i alla sorter har jag märkt fast att det är sagt att det ska vara standard... En del kan man ta fler utav... Mandelmjölet brukar jag jue göra själv annars... Men nu så var jag lat när det var 4 för 3... ;)

5 pauli:

sv: jo jag antar att du gör det ;) haha jag är sån också, vill bara ha och ha.. hehe

6 pauli:

vilken header menar du ?

7 Susanne:

Pauli - Ja och det man inte kan få vill man ha desto mer... ;) Men är rätt bra duktig på att trycka på den där shoppingknappen... :D

8 Susanne:

Pauli - Den som du har nu där du håller i bokstaven i... :)

9 pauli:

sv: haha, du då är vi två kan jag säga!

10 Susanne:

Pauli - Haha skönt att inte vara ensam om det i alla fall... :)

11 Lisa:

Åå, som jag letar efter Anja pärson-påsarna! Vart lyckades du hitta dom? Vilken kedja? Har väl vart på varenda coop och ica i Norrland tror jag, men inte hittat dom nånstans! Testar lyckan i Stockholm nu istället en helg:)

12 Susanne:

Lisa - Dom hittade jag inne på Pressbyrån... :) I huvudstaden så hittar du dom på Coop har jag för mig en annan bloggare har talat om för mig... Ha en härlig helg!

13 Augustlouise:

Thanks for the information

14 Augustlouise:

Thanks for the information

Kommentera här: