På med sjumilastövlarna

 

för idag så regnar och blåser det ute... Men jag har jue inte tänkt att promenixa i sju mil dock utan hålla mig till en halv mil så att inte foten och jag blir ovänner igen... :P Det går i vattnets tecken här för nu ska jag skutta in i duschen och sen gröta till det... Gymet ska få besök utav mig oxå har jag tänkt och där kanske det inte blir så svettigt idag när det är svalare ute... Fixa papsens 70-års present ska jag göra oxå för den dagen närmar sig med stormsteg!! :D

Kommentarer:

1 liza:

Hej hej=)



Ja jag har minsann hunnit och bada med två gånger.. igår var det riktigt varmt i vattnet..;) får hoppas att det kan li en bra sommar detta året så man hinner och bli lite sommarbrun.. ;)



Ja vi kollade upp det nu..det var väl sammanlagt 17mil eller så härifrån.. Så de var ju inte så farligt.. ;) Ja det e ju synd det.. Själv fyller jag ju år denna helgen.. tihi... :) blir kalas både lördag och söndag... ;)



Tack! Jag älskar den färgen.. den fanns i rosa med men inte i min storlek... min vanliga otur... :( Men jag fick ju en så det e ju alltid ngt..



Puss o kram

2 Susanne:

Liza - Hejsan!



Det ifrån vattenslangen var inte varmt kan jag jue lova haha... Jag skrek i högan sky! :D Nu kan man nog ställa sig ute och få en dusch snart tror jag... Verkar som att regnet är på ingång igen... Liiite färg har jag fått på mig... särskilt knäna av någon konstig anledning... :P



SM i Athletic Fitness kommer jue gå av stapeln i Säffle igen och då kommer jag att vara där... Men det är jue inte förens i september det... Sen kanske vi ses på SM i Västerås i alla fall för då så ska du jue mata mig... ;)Säger grattis i förskott då till dig vännen!!



Åååh rosa oxå... Måste ta mig en tur ner på stan någon dag och spana lite... Nu blev det hemgång direkt efter gymet för mina ben gick sin egen väg efter träningen haha... Du kan jue alltid skicka efter tishan från nätet annars... Se till så att du får det i födelsedagspresent... ;)



Puss och kraam på dig!!

Kommentera här: