Crossover

 

Amerikansk dokumentärserie. Här följer man actionstjärnan Steven Seagal i en helt annan roll, i hans arbete som vice sheriff i Louisiana. Tillsammans med sitt utvalda team kämpar han mot brottsligheten i distriktet. Det ges också en inblick i hur Steven tillbringar sin fritid.

Han är en djävel på att skjuta snabbt denna mannen... Impad!! :)
Så i morgon är det jag som börjar att följa denna serien... Har kikat lite på den innan när den låg ute på You Tube... Blir krock med True Blood men det går i repris som väl är... Och även Sex Rehab med Dr Drew... :P

Idag har det varit andra delen i CSI trilogin så det har jag i morgon oxå... Var jue även Mästarnas mästare där Armand Krajnc vann... Han fick dock se sig slagen av Dinozzo i Navy CIS för min del... ;) Mer repriser att se precis som att jag ska se Halle komma tvåa i Wipeout...

Sicken tur att jag är hemma och vilar och växer nu då... För övrigt så är jag jue totalt Lost klockan 23,05... :D

Kommentarer:

1 Tonny:

Du är modig du om du vågar dig på att kolla på en "dokumntärserie" om Steven Seagal som polis. Låter hemskt, tycker jag.

2 Susanne:

Tonny - Den är faktiskt bra... Han är mycket bättre som sig själv än som skådespelare... Så inga mardrömmar här inte... ;)

3 Vepe:

True Blood kan du ju se på SVTPlay oxå, nästan när du vill :). Så brukar jag få se den och Wampire Diarys (eller vad den nu heter).

Ha en bra dag o kan du inte slänga in en tvätt åt mig med ;)

Kram

4 Susanne:

Vepe - Ja det är tur att detta play finns för det krockar jue hej vilt nu... Satt allt och såg på Svenska Hollywoodfruar igår på det fast det oxå går i repris... :) Visst släng hit din tvätt oxå bara jag är klar innan 20,00 för då blir jag en soffpotatis... ;) Ha en bra dag du med! Kraam!!

5 Jossan:

GAAAAAAAAAHHH SAMTIDIGT!!!!

6 Susanne:

Jossan - Vad är det som är samtidigt vännen?! :D

Kommentera här: