Snacka om fingerfärdig

 

De starkaste fingrar på jorden tillhör en kung fu-mästare Fu Bingli. Sedan 7 års ålder den kinesiska befälhavare har studerat kampsport och idag, efter 32 år, han kan stå upp och ner på bara ett pekfinger.
Han var officiellt registrerad i Guinness Records Book efter att ha fyllt 12 tryck ups på bara ett finger.

"Jag har tränat sedan jag var sju år gammal och mitt pekfinger har så mycket kraft i det som de flesta människors hela kroppen, sade Fu Bingli av Lianyungang. (google översätt igen då hihi)

Det är nog jag bara på den där shoppingknappen det... ;) Men nu så ska jag hoppa in i duschen följt av dundergröten... Sen blir det dagens promenix i sol (men mer och mer moln på himlen tyvärr) och in på gymet och träna resten utav kroppen... Måste jue ha en finger med i spelet... :D

Kommentarer:

1 Mia:

Imponerande!! :D

2 Susanne:

Mia - Ja, jag skulle säkert bryta fingern direkt som lyckas med att stuka foten ute på is... :D

3 lucke:

att man kan vara så stark :O

4 Susanne:

Lucke - Han måste verkligen har tränat hårt i alla dom åren... :P

5 linda:

haha shit:D

6 Susanne:

Linda - Ja det kan man lugnt säga... :D

7 Makepig:

Hello admin, nice site you have!

Kommentera här: