Nu så ska det räknas

Har du rikligt med födelsemärken och skönhetsfläckar kan du skatta dig lycklig menar brittiska forskare. Det kan hålla dig yngre både på utsidan och på insidan.
Det är forskare vid Kings Collage i London som funnit att personer med födelsemärken både ser yngre ut och har bättre benvävnad än de utan födelsemärken.
De hävdar att personer med många födelsemärken har en bättre cellförnyelse och på så vis blir yngre både på utsidan och på insidan.
Många människor har mellan 30-40 födelsemärken, medan en del har uppemot 600 och nu så har man konstaterat att det finns ett samband mellan antalet skönhetsfläckar och hur personer åldras. De som hade ett stort antal födelsemärken var inte lika drabbade av rynkor och åldersfläckar som andra.

 

Något som jag däremot inte tänker att räkna är antal grader... Ute så är det just nu minus 13 och inne här ser ni jue vad "varmt" som jag har det... ;) Men med raggsockor på och baka och laga mat så håller man värmen... Ett ex antal värmeljus lyser jue här oxå... :P Nu så ska jag mysa ner mig i soffan efter att ha sprungit klart i dessa trappor... Har även klättrat på pall så att jag kan tömma luddfiltret i torktumlaren... :D

Kommentarer:

1 Jennie:

Nu har jag fått sms-aviseringen att mitt paket med nudlarna kommit! =)

Ska hämtas ut troligtvis IMORN så det får testas! =)

2 Susanne:

Jennie - Ah vad spännande! Ska bli kul att höra vad du tycker om dom... Han är snabb Sid och skicka sina paket... :)

3 SOFIE - Följ med mina äventyr!:

Hellu! Hoppas allt är toppen:) Kika gärna in min reseblogg!



Kram Sofie

4 Susanne:

Sofie - Hejsan! Bara bra här... Jag kikar in senare för just nu så spanar jag in Anna Anka... ;) Kraam!

5 Liza:

hej vännen!!!

hur e det med dig i kylan??? Hoppas du har fått fram dina varma o goa kläder så du slipper att frysa.. :)



Kommer du att komma till FF??? hade varit kul o träffa dig igen...



Puss o kram

6 Susanne:

Liza - Heeej vännen!

Det är michelingummestyle som gäller igen... Annars så får man nog äta upp sig lite så att man inte fryser så... ;) Hur går det för dig då?!



Japp jag kommer till FF med skkf-tåget så vi kommer att ses... Ska bli kul att ses igen!! :)



Puss & Kraam!!

7 kaffehörnan:

Hej vännen

Jag kan varma dig, jag är varmblodig

8 Susanne:

Kaffehörnan - Hej vännen!

Lika varm som kaffe... :)

Här är det lika många minus ute nu som det är plus inne... :P

9 kaffehörnan:

Fy stackars dig

Tar du emot min kärleksvärme

10 Susanne:

Kaffehörnan - Jag har min fina rosa sparkdräkt på mig så det går ingen nöd på mig... och en massa värmeljus... Mysigt värre! :)

11 Jennie:

sv: ja det kom väldigt snabbt och på köpet i paketet fick jag 4 st celcius också. generöst :)

Har nu precis ätit nudlarna till middagen. Funkar perfecto! :)

Hur gillade du dom?

12 Susanne:

Jennie - Ja dom skickar med det med alla som beställer nu... :) Fick ett mess från Sid förrut och idag så skickade han ett paket till mig... Så snart så kan jag oxå tala om vad jag tycker om dom... Ska fixa ihop ett recept till dom... Plus att vi ska ha en kommande drive med rabatt på fitnessguru genom mig... :P Bra va?!

13 Jennie:

Åååh, gud va kul och spännande! Ser jag fram emot!

Ha en fortsatt bra dag! =)

14 Susanne:

Jennie - Ja det ska bli kul... Vi har lite idéer som vi spånar om... :)

Ha en bra dag du med!!

Kommentera här: