Sesam sesam

 

Håll nu tummarna att detta experiment slutar bättre än vad det började... Haha hade sesamfrön i hela köket banne mig när min hand fick för sig att tappa påsen... Men det doftar åtminstone gott ifrån ugnen så det är jue ett plus... ;) Och vad gömmer jag i dessa då tro?! Jo mini keso & äggvita & fiberhusk & bakpulver & och fröer av alla de sorter... Just nu inne i ugnen på 225 grader och vi får se hur länge...

Annars så är det trappträning som gäller här idag... Sol och kallt ute!! :P

Kommentarer:

1 Pia:

Sesam kakor är ju inte riktigt min grej... =(

2 Susanne:

Pia - Du kan blanda i vilka fröer, nötter eller frukter som du vill... Detta äter jag som en röra annars... :)

3 Cia:

Du får hänga på Sara hit i morron kväll o bjuda på nåt av dina bakverk!:) Jag står för kaffe (el Pepsi Max:)...)

4 Susanne:

Cia - Jag kommer gärna bara det inte är så kallt som det är nu (-16) för jag får sån satans värk då... Ursäkta språket... ;) Tänker kakorna hinner att bli djupfrysta... :D

5 Cia:

Men kolla m Sara, hon tar garanterat bilen:)...Eller... Har hon bil?:)...

6 Susanne:

Cia - Nej hon har ingen bil... Men hon har cykel... Kanske tar mig på pakethållaren... :D Så får hon extra träning... ;)

Kommentera här: