Looking for some butterflies

 

Precis som jag hade kommit ut ur duschen så ringer det på dörren... Då är det en utav grannarna som vill låna lite el... Brukar man inte låna lite socker eller mjöl eller sådant?! :D Det slutade med att jag fick ta fram min egen verktygslåda och agera handywoman... Är jue tur att man är stooor och staaark så att man kan hålla upp skåp och hyllor... ;)

Nu så ska jag sätta fart och ge mig ut på en promenix innan mörkret kommer... Ska jue shoppa mig lite plåster som sagt var... Tänkte även smita in en sväng till min vän på Body Shop... :P Klockan sex ska jag vara hemma igen i alla fall för då så drar jag till LA i en timma... Men först nu snabbt ladda med lite fluff för min huvudvärk är inte att leka med!! :O

Kommentarer:

1 Pia:

Hahahaha,det var ngt nytt. Låna el! =)

2 Susanne:

Pia - Ja det fanns inget uttag ute i trapphuset där skåpet skulle sitta... :)

3 kaffehörnan:

Jaså du har hammare o verktyg till hands.

Då vet man var man ska gå om man behöver ett verktyg

Då rycker du ut

kram

4 Susanne:

Kaffehörnan - Ja bra kvinna reder sig själv heter det väl... ;) Inte bara jag som går sönder här så bra med lite mer än plåster... :D Kraam!

5 Elin:

Så passande bakgrundsbild du har bytt till!



Haha, jo det ser ju ut att vara det ;)

6 Susanne:

Elin - Lite Halloweentemavarning där... ;) Men annars passar det jue med himlen när bloggen heter space tänkte jag... och fåglarna får vara nattugglor... :D

Kommentera här: